info gevraagd, zakynthos (griekenland) agios sostis

Started by quaden, March 05, 2015, 16:00:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

hallo,

2 dagen na terugkomst van zweeds lapland  8) ga ik op vakantie naar griekenland.
mijn vraag is dan ook, is iemand van jullie op Zakynthos (eiland) geweest bij de plaats Agios Sostis? en is het de moeite waard om wat visspullen mee te nemen

Ik hoor het graag

Team

Visspullen hoef je niet mee te nemen,
We hebben daar zoveel geld heen gestuurd, dat voor ons alles gratis is. ook visspullen
NUNC  AUT  NUNQUAM

Twan

Quote from: quaden on March 05, 2015, 16:00:55
hallo,

2 dagen na terugkomst van zweeds lapland  8) ga ik op vakantie naar griekenland.
mijn vraag is dan ook, is iemand van jullie op Zakynthos (eiland) geweest bij de plaats Agios Sostis? en is het de moeite waard om wat visspullen mee te nemen

Ik hoor het graag

Beetje off-topic, maar mag ik vragen waar je gaat vissen in Zweeds Lapland?

quaden

twan, wij vliegen naar kiruna en we dalen ietsjes af naar het dorpje killinge.
dit dorpje ligt aan de kaitum rivier.

quaden


Gert

Ik ben ooit op Zakynthos geweest, tijdens "een rondje met de motor." Heb er niet gevist. Wel vis gezien tijdens het snorkelen en op m'n bord ;D.
Het eiland is vooral bekend om de schildpadden. Verder kan ik je weinig info geven. O ja, nog iets over een aardbeving in de jaren 50, en men heeft de boel allemaal zo laten liggen.... Of dat nu nog zo is weet ik niet.

Groet,
Gert

goswit

Stuur eens een mailtje naar Jeroen , die komt er regelmatig :)

W.A en Maxima zijn ook vliegvissers .

Denk dat je zelf terplaatse op onderzoek uitmoet.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

quaden


goswit

Hahahahaha ,   Dijselbloem  , dat is die man die ons geld weggeeft .  Ik neem je in de maling. :-[
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff