Chest pack

Started by sietzedevisser, January 25, 2014, 14:33:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sietzedevisser

Heren,

Ik ben opzoek naar een chest pack. Ik weet er via google genoeg te vinden alleen zijn deze voor mij allemaal veels te duur. Weet iemand toevallig een chest pack voor onder de 30 euro. Het liefst met klein rugzakje en zoveel mogelijk ruimte.

bij voorbaat dank

Heintje Davids

#1
Onder de €30 zal je ze denk ik niet snel vinden. een van de goedkoopste is deze: http://fiskaonline.se/product.html/kinetic-chest-pack.Nu in de aanbieding en omgerekend nog geen €35 maar er zullen ongetwijfeld verzendkosten bijkomen. Heb er zelf ook al jaren een en bevalt best.

Dit is 'm in het echt.




catchem

Misschien is dit iets, te koop bij de roofvisafdeling en ik geloof nog geen 20 euro.


Eastfly

Sietze,

Misschien is dit wat voor jou?
http://www.llbean.com/llb/shop/63713?feat=507923-CL1&page=kennebec-chest-pack&attrValue_0=Dark%20Olive/Briar&productId=1037753

Had de site opgeslagen een tijdje terug, lijkt me wel ideel en voor de prijs!

Laat je het nog weten als je een keus hebt gemaakt.

Gr Tim

sietzedevisser

Die van LLbean ziet er goed uit alleen komt die inclusief verzending omgerekend op 43 euro en dan met een beetje pech nog invoerrechten ook nog. Heeft iemand toevalig ervaring met de Scierra chest&backpack? Die kom ik net voor 39 euro tegen in Nederland.

sjoerd

IK dacht dat je er eentje zocht met liefst een rugzak en waar veel in kon. Nou kan er iets aan mijn ogen mankeren maar die LL Bean heeft volgens mij dus alleen maar een tasje aan de voorzijde :) :) :) :)

sietzedevisser

Het liefst ja, mocht dat echter niet mogelijk zijn ben ik best bereid om een compromis te sluiten met mezelf.

Koen


sietzedevisser

#8
Had ik al gekeken, helaas geen chest packs. Ik dacht dat ze eerst wel zo'n fishpond achtig vest hadden maar die zie ik ook niet meer staan.

Edit, zie toevallig op het marktplaatsforum net zo'n fishpond imitatie langskomen. Dat zou nog wel een optie zijn. Alleen jammer dat ze die niet meer hebben. Budget is inmiddels naar 40 opgeschroefd(al moet ik eerst nog een nieuwe hengel en een waadpak scoren  :-X)

Gerrit72



Sorry Sietze, ik was je net voor  ::)
A&M heeft ze niet meer in de verkoop,
misschien dat een forumlid er nog 1 heeft
liggen en niet meer gebruikt...
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sietzedevisser

Haha, geen probleem. Had er het geld toch niet voor gehad nu(beetje veel maand over aan het eind van mijn geld  :-X). Ben bezig met sparen om mijn vliegvis uitrusting weer bij elkaar te krijgen voor de zomer. Moet ook nog een waadpak(zoekende) en een 3#(a&m czech nymph) aangeschaft worden.

Heintje Davids

Zou gewoon eens naar dat Scierra pack kijken. Materiaal is wat slap maar functioneert prima. Geldt overigens voor al de chestpacks in de goedkope prijsklassen. Deze zijn bijna allemaal gemaakt van gecoat nylon. Die Kinetic is een uitzondering maar op zich is er met al die chestpacks weinig mis. Zoek ook eens bij Snowbee, die hadden vroeger ook een goedkoop pack in hun collectie.

FlueFisker

Ik heb deze nu liggen:

http://www.hengelsportvanbarneveld.nl/product_info.php?cPath=68_107&products_id=618&osCsid=632867c30ae41e4ecdda040eb698e66e

Is praktisch ongebruikt, enige dat er mis mee is is dat zo'n lipje waaraan je trekt als je de rits dichttrekt eraf is,die rits is verder nog prima te sluiten en openen alleen iets lastiger dicht te trekken door dat afgebroken lipje.

Gebruik hem niet omdat ik nu een slingpack heb en op mp vang ik er toch niks voor.
6,75 verzendkosten + 3,25 voor het pack en dan stuur ik hem naar je op.
Een leuke chestpack voor 10 euro, laat maar weten of je interesse hebt?
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

sietzedevisser


goswit

Lipjes zijn los te koop bij fournituren winkel ca 2,00 euro . Nieuwe schuifer ca 5,00 euro.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sietzedevisser

Paperclip of stukje lijn doet wonderen :P. Of even naar de naaiwinkel.

goswit

Sietse .

Als het oogje van de schuiver niet kapot is kan dit prima , maar het oog wil ook wat.
Ik bedoelde niet de naaiwinkels beneden bij de waal , maar een fourniturenwinkel , bv Hatertseweg. 8)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sietzedevisser

Ik ruik een mede Nijmegenaar? Oog wil inderdaad ook wat. En voor dit geld kan er nog wel een lipje vanaf  ;D .

goswit

Nee sietse , een Arnhemmer , die al 40 jaar in Boxmeer woont , Maar regelmatig in Nijmegen werk . Kan het bijna niet zeggen Nijm......., komt door mijn jeugd . Vergelijk het maar als Vitesse / Nec.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ::sjorrie::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sietzedevisser

Dit mag op slot van mij. Ik ben voorzien 8) 8) 8)

Harmen, hij is net binnen en ik ben er superblij mee. Echt precies wat ik zocht. Heel hartelijk dank!!!

FlueFisker

Fijn om te horen Sietze!   ::duim::
Mooi dattie al binnen is, veel plezier ermee!
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!