de ronde bleek met 2 maatjes ,,,,22jan ,,,2011

Started by vliegvisgek, January 23, 2011, 15:01:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

hmmm kan je ook niet op de kast krijgen he,of toch wel !


Arno

hoewel je vrouw je liever ziet zitten om te p.ss.n dus zo zelfstandig is nog maar de vraag??
Het zal er ook mee te maken hebben wat de buiten temperatuur is als je op zo'n vlot gaat met dikke warmte pakken
zal de eigenaar je er wijzen dat het veiliger is met zwemvest maar als je daar in de zomer met de korte broek
op gaat zal hij daar niet over beginnen.

Gr Arno


vliegvisgek

tja na 1 uur merkte ik nog weinig van het vest moet zeggen vond het eerst ook niks maar als je er geen draagt mag je er niet vissen
en dan is de keus makkelijk ga er vaker vissen dus draag ik een vest anders mag je er gewoon weg niet vissen ;)

dus ik respecteer zijn regels van de ronde bleek ???

dryfly

De regels zijn pas recent van kracht, ik werd er begin januari mee geconfronteerd. Ik vind het ook fijner zonder, zeker in de zomer. Maar in het kader van de aansprakelijkheid kan ik het me wel voorstellen. Misschien moet het wel van zijn verzekering, zou ook nog kunnen. Ik neem aan dat de meeste van ons wel kunnen zwemmen die in een bb of op een vlot stappen maar dat kan Jan natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Hij kan natuurlijk vragen of iedereen zijn zwemdiploma meeneemt. Maar als je te water raakt doordat je BB lek is of je struikelt van je vlotje in de winter als het water een graad of vier is, dan haal je de kant gewoonweg niet (onderkoeling en kramp).  En je hebt nog altijd de keuze om niet te gaan vissen op de ronde bleek er is genoeg water in Nederland (alleen daar zitten niet van die grote forellen).

Ik zeg beter voorkomen dan genezen (alleen dat laatste gaat niet als je verzopen bent).
Ne pas pipi contre le vent

vliegvisgek

dat klopt dat ze daar geen vest dragen maar de regel is ook eigenlijk anno 2011 ingevoerd maar nogmaals ik heb er geen probleem mee en maatjes ook niet want wij willen er zekers nog vaak heen we blijfen liefhebbers van zulke sterke forel,
en dry fly bij doornspijk hebben ze ook reuzen hoor tot wel 8 kilo en zelfs mag je als je ze vangt ook nog mee nemen zonde he :P

corkster

het zijn mooie vissen jongens en pino hoe voelt het om een groot bakbeest eraan te hebben als je er meestal een aan had knalde hij meestal eraf hahaha ;D ;D ;)

vliegvisgek

nou dat valt wel mee de laatste tijd vangen doet hij ze nu wel hoor ja pino is een goede leerling ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P :-* :-* :-* :-*