kyllburg

Started by sportback, July 09, 2012, 19:06:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportback

hallo mss een stomme vraag
maar voor een visvergunning in kylburg kan men dan gewoon in het gemeente huis van kylburg gaan en deze kopen

alvast bedankt  ;)

sportback

a bedankt al omdat me iemand vertelde dat ik naar gerolstein moest rijden voor een staatsvergunning

chepp

#2
sinds april dit jaar krijg je als buitenlander geen vergunning meer voor 5 jaar zo werd mij via telefoon verteld.
grtjs

chepp

#3
in gerolstein via telefoon en mijn collega op het werk werd hetzelfde verteld in monschau toen hij zijn vergunning wilde verlengen voor 5 jaar.
grtjs

golddigger

Rob heeft dit voorjaar een 5jahrenshein gehaald in Gerolstein
Was geen enkel probleem
Perry

Rossie69

wij doen het ook deze vakantie ff gerolstein aan doen,dan verlengen,en dan ook maar ff een strecke bevissen :)


HappyFisherman

Nu kan ik me bij Rob ook voorstellen dat ze hem niets durven te weigeren ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ik had het enkel en alleen ook over je charmes Rob!  ::)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sportback

kunnen julie me even zeggen welke vliegen ik zeker me moet nemen ik zou ze bestellen bij am fiching

ben echt nog een leek in het vak

groetjes

A{b}r{a}xa{s}

f-flies, (iron) blue duns, verzwaarde nimfen, .....

Koen

redtags, goldbead hare ear nymphs, iron blue duns. haakje 12 en kleiner :)

Rossie69

hmm droge natte nimfen en streamers welke ja das ook weer.afhankelijk van weers omstandigheden.

nou zal je zeggen.

succes.


sportback

mss weet er iemand van jullie een leuke vliegvis winkel daar inde buurt zijn  ;)

groetjes

sportback

ben net terug uit kyllburg 2 dagen gevist en 3 forellen gevangen ben ook maar een beginner he heb het geluk gehad dat ik daarvan met een nederlander die super veel ervaring had heb mogen meegaan een dag waar ik dan ook heel veel van geleerd heb  ;D
toen bleek dat iedereen p^de camping hem wel omschreef als een van de betere vissers
ook nog van een nederlander een waadpak mogen gebruiken hup holland hup hahaha