Tapatalk

Started by @nermos, April 19, 2012, 22:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

@nermos

Hoi,

Ik weet ik ben hier nog nieuw maar lees graag en veel, alleen door mijn weinig ervaring dus niet zo'n poster  :P

Ik had gewoon ff een vraagje ivm het forum, ik lees regelmatig op mijn smartphone de forums en eigenlijk zou het leuk zijn om dit via de app Tapatalk te doen.
Tapatalk is gratis te integreren en het zou niet zo moeilijk zijn. Ik stel het natuurlijk maar voor, misschien dat er nog geinteresseerden voor zijn.


A{b}r{a}xa{s}

Ik heb de MOD inmiddels gedownload en zal eerdaags (als ik tijd heb morgen, anders begin vlg week) eens kijken of hij wil werken.
De meest recente versie is nl voor versie 2.0.1 van de forumsoftware en we hebben inmiddels versie 2.0.2 draaien.
Vraag is dus of hij zal werken....maar..wordt vervolgd. :)

Hilco

wat zijn we toch een modern forum he ................

@nermos

Inderdaad modern en zeer snel ook  ;D , ik wil het altijd gerust uittesten of het wil werken.

Alvast bedankt voor de moeite

Rossie69

waar kunnen we dit app vinden.


Sieger

In de APP-store van Apple of voor een ander systeem natuurlijk... maar volgens mij is het nog niet geïnstalleerd.... dus voor dit forum nog niet te gebruiken...


Sieger

Rossie69

Natuurlijk dat had ik moeten weten duh ???

Sieger



Sieger

Rossie69

is wel leuk zo,n smartie,maar je moet het ook wel kunnen snappen.

dus deze jonge,is nog niet helemaal bekent met zo,n kreng.

:D

Sieger

Hebt zeker (net als alle kerels) de gebruiksaanwijzing niet gelezen...  ;)


Sieger

Rossie69


Hilco

Hebben jullie ook gelezen dat komende maand de app van Visplanner komt?

sta je aan het water kan je zo zien of je er mag vissen ,  niks geen gezoek in die waardeloze viswateren lijst.

Alleen ik heb geen smartphone , ik ben smart  :P

bazookadude

ja, die visplanner app lijkt me ook wel wat, trouwens bas als ik testpersoon moet zijn voor het tapatalk verhaal. bij deze. is een handige app.

Hilco

en de herken uw vis app   heeft iedereen nantuurlijk al?  kan determineren wlek evis je hebt gevangen of gezien.

allemaal op sportvisserij nederland

HappyFisherman

@Rossie

Met die grote klauwen van je kun je toch niet met dat touchscreentje overweg ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

Tabletje kopen !!

Rossie69

heb alleen oorlog met de t9 optie  ;D

jur606

vis app is leuk maar dat geen ook geen reden tot discussie meer of je daar wel of niet mag vissen (en hoe vaak ik niet uiteindelijk weg ben gekomen zonder bekeuring op plaatsen waar je eigenlijk "net"niet meer mag vissen maar 50meter verder wel jah kan niet alles weten, geef ik dan aan en vaak wist ik het ook echt niet? (zeker de 1e keer dat er zoiets gebeurd)

A{b}r{a}xa{s}

@bazookadude & @nermos (en anderen..) : de tapatalk app is geïnstalleerd en gepubliceerd ...en zou nu dus moeten werken als het goed is

A{b}r{a}xa{s}

...daar is nu het wachten op :)

A{b}r{a}xa{s}

misschien dat ik hem voor de Blackberry ga downloaden en uitproberen, maar aangezien er tapatalk-gebruikers onder de forummers zijn wil ik die eerst even laten testen ;)

A{b}r{a}xa{s}

Hij werkt op de Blackberry lol


Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk

A{b}r{a}xa{s}

@evert : voor de Blackberry werkt het versturen van een privébericht inderdaad niet. Je kunt wel je inbox en verstuurde berichtjes zien, maar verzenden geeft een foutmelding. Verder zitten er een heel stel opties in de app die ik nog eens rustig moet gaan uitproberen. :)

kan nu wel een stuk makkelijker op het forum komen via de foon...lol...zondag live bijdragen tijdens de wedstrijd ;)

A{b}r{a}xa{s}

update m.b.t. priveberichtjes : je moet een ; (puntkomma) achter de ontvanger zetten, dan pakt tie wel :)

HappyFisherman

Alleen jammer dat ie voor de Iphone centjes kost...
Vliegvissen is bevlogen vissen...