(Laatste keer verlaagd...) Te Koop Winston B2X 9 1/2 voet aftma 5...

Started by Sieger, April 03, 2012, 11:29:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Vooruit... dan tegen een absoluut minimum... Wie o wie.... ???


Te koop een gebruikt maar prima Winston B2X 9'6" ( 9,5 voet) aftma 5.... De hengel heeft een groene carbon reelhouder en een fightingbutt. Het is een 'fast-action' hengel, maar absoluut geen strakke bezemsteel... De hengel heeft normale gebruik sporen (krasjes waar de delen in elkaar schuiven en wat verfspatjes van de reelhouder af) en is verder in goede orde... Weg omdat... tsja plaatsmaken voor wat anders...







Nieuwprijs was € 659,00 mag weg voor € 275,00  € 225,00    € 200,00 (vaste prijs excl verzenden...)


Sieger

Gerrit72


Sieger, niet dat je er wat aan hebt, maar 75 vieuws en 0 replies?

Erg mooie stok!, Heb het geld even niet liggen, want anders... ;)

Succes met de verkoop!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

Ach hij staat gewoon te wachten .... komt vanzelf iemand (en anders gaat hij weer de kast in... ;) )


Sieger

Sieger

Nog even een keer onder de aandacht brengen... Doe er nog een #5 lijn bij.... Wie maakt me los.... ::)


Sieger

Sieger

Nog een keer een prijsverlaging... en de 5 lijn zit er ook nog steeds bij...

Blijft een heel mooie hengel, maar langer dan 9 voet en dat is niet mijn ding.... Tsja.....

Even een kleine aanpassing.... 9 1/2 voet in deze hengel is niet mijn ding.... Heb ontdekt dat er andere 9 1/2 voets hengels zijn waarmee ik wel lekker sta te werpen.... Tsja  ::)

Wie oh wie....


Sieger

Sieger



Sieger

Sieger

Hij is er nog...  ::)

(als iemand een prijsvoorstel heeft.... )


Sieger

Sieger

Vooruit... dan tegen een absoluut minimum... Wie o wie.... ???


Sieger

Team

t'' begint bij jou al aardig vroeg, hoe ouder je wordt, hoe minder hengels, je kunt er maar met een vissen

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Ik zeg niet dat het er echt minder worden....  ::)

En ook weer terug naar het Topic.... ;)


Sieger

Sieger



Sieger

Sieger



Sieger