Er is een snoe-oekje gevang'n op dees aard

Started by HappyFisherman, December 25, 2011, 16:11:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Ha, 1e kerstdag lekker warm bij de kachel onzin spuien op't forum, maar van wat frisse lucht is nog nooit iemand slechter geworden... Mezelf van de bank gesleept en met de dikke jas aan de auto in. Eerst ff in bij de Regge kijken, maar die staat nog steeds een meter hoger dan normaal! Vroeger gingen we dan lekker onderaan de vistrap vissen, omdat het daar niet zo hard stroomt, maar het onschuldige is er wel af nu en ze geloven je niet meer als je zegt dat je het echt niet wist dat je er niet mag vissen ;)
Een paar worpjes gemaakt bij een duikertje, maar niks gevoeld dus de auto weer in om vlak bij pa en ma ff te proberen. Er komt een afwatering onder het kanaal door en daar heb ik er vorig jaar 1 gevangen van 78cm en da's het proberen wel waard. Bij het dichtdoen van de autodeur springt er al wat witvis weg en dat beloofd wat.
Na een worp of 10 nog geen beet gehad en eigenlijk heb ik er dan al niet zo veel vertrouwen in, maar eigenwijs blijven staan. Gelukkig maar want na een 5 min "zit ik vast"! Geen kolkje niks gezien, maar hij hangt wel (en ja Erik, ik heb goed aangeslagen ;D))


Na de snoektour dus EINDELIJK weer snoek gevangen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}


sjoerd

Als je na slechts 10 worpen al denkt dat het niks gaat worden, terwijl het vandaag toch echt boterzacht weer was (10 graden!!!!) dan snap ik het ook niet meer. Snoeken is nu eenmaal zoeken, Soms pak je er eentje met de allereerste worp, soms moet je een dik uur of langer stug doorvissen voordat er eentje opknalt.

Sjoerd

forel


HappyFisherman

Morgen nog maar ff weer een paar plekkies afstruinen en ik hoop dat m'n streamert er nog beroerder uit gaat zien dan vanmiddag:


Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

Hhahahaha wat een hoopje ellende die stremaer.

Maar ik weet sinds kort wat een fijn gevoel het is om vast te zitten ....................aan een snoek  :P

Hopelijk volgen er meer !!

Plantje


Herman

Ik kreeg gisteren een MMS voor de Gouden Streamer, als het deze was (en daar lijkt t op) weet ik het antwoord!
Hopelijk ga je je geluk vandaag niet opgebruiken en kunnen we morgen een paar grote uit de buurt op de foto krijgen
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Plantje

Ow ja! De gouden streamer! Eigenlijk proberen om deze week nog even in de laatste week zoiets voor elkaar te krijgen! ;)

Herman

Jammer genoeg zonder meetlint, dus telt ie niet mee! Je zou er wel de koploper mee geworden zijn Bram!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Quote from: Plantje on December 26, 2011, 10:18:43
Ow ja! De gouden streamer! Eigenlijk proberen om deze week nog even in de laatste week zoiets voor elkaar te krijgen! ;)

De competitie voor de Gouden streamer duurt nog ff hoor!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Plantje


Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

wacht maar Bram, mijn hand kan er weer tegen donderdag maar eens op de platbekjacht gaan.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Quote from: Herman on December 26, 2011, 10:19:39
Jammer genoeg zonder meetlint, dus telt ie niet mee! Je zou er wel de koploper mee geworden zijn Bram!

Dat wist ik dus niet meer zeker of dat moest. Vond een getalletje op een meetlintje ook niet veel meer zeggen, omdat je die gemakkelijk een paar cm naar achter kunt trekken bij een close-up (jaja, zo deed ik het voor de beet ook ;D). Ik dacht die vertrouwt me wel en ik zet haar z.s.m. weer terug ;)

Nou ja, dan vanmiddag er maar 1 groter vangen dan deze van 87cm! (Jesss, een PR in de 80!) Die op de snoektour leek me trouwens nog wel iets groter  >:(
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Marksman

Mooie vis hoor, en een goeie streamer dus.

harlin

Als ze honger hebben pakken ze nog een stukje fietsband.

Gefeliciteerd met je pr, je zal er wel happy mee zijn. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

:)

mooi zo Bram

ik neem geen moeite meer om te snoeken gaan,geen tijd meer,mischien dat we begin volgend jaar nog even kunnen.
hahaha ik dacht dat ook,de gouden streamer seizoen of per jaar liep.
ow dan heb ik nog even.


HappyFisherman

Vandaag met Herman gevist in Zutphen en bij mekaar wel een meter snoek gevangen. Alleen jammer dat er 2 voor nodig waren ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ja toch lekker aan het vissen geweest met Herman :)

was ook uitgenodigd,maar helaas andere verplichtingen.

Dus 2 gevangen.

HappyFisherman

Vanmorgen, vanmiddag geen beet gehad... Rechterspierbal nu 2x zo groot als de linker van al dat smijten ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Dacht dat jij moest voetballen vanavond Bram?!
Helaas heeft mijn laptop zo veel problemen dat ik de foto's niet op photobucket kan krijgen. Morgen met de nieuwe laptop maar eens proberen....

En wellicht eind van de week in de regen, misschien dat ik dan wel kan vangen. (ik hoor je al zeggen, als er niemand bij is ZEGT ie dat ie ze vangt.... gelukkig vang ik ook wel eens als er andere forumleden bijzijn......)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..