biddinhuizen flevo on ice

Started by vliegvisgek, August 30, 2011, 21:22:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

ben er afgeopen zaterdag geweest en heb er dan ook wel wat gevangen maar vroeg me af welke vliegen of manier daar het best zou zijn schijnt niet echt diep te zijn maar wel heel erg veel wind was er helaas voor de rest vind ik het er wel mooi sterke vis en ruimte zat met bb of kant :)

Rossie69

ja las je de wind tegen hebt daaroo dan is het werken geblazen :)
das een nadeel die harde wind.
heb het al is gehad dat ik maar uit ben gestapt,en de bb op mn rug gelegd en ben maar gaan lopen :)

vliegen ja zou je eerder marry is moeten vragen of william.


vliegvisgek

komt goed henk hoor het wel of niet anders ga ik zelf experimenteren en forel vangen zal ik al moet ik er zaterdag de heledag zijn  ;D

hendri

je heb ook zo weinig beschutting daar he, dus als het waait dan heb je de volle bak.

vliegvisgek

klopt wind is daar wel de boosdoender maar ga het zaterdag toch nog efkes proberen om meer te vangen als vorige week ;D

Rossie69

owja je heb natuurlijk weer is klem gevangen

vliegvisgek

nee henk 4 uur gevist waarvan 3 met bb en had er maar 2 heb er wel 5 gelost door de wind net  1 fractie van een seconde te laat me t slaan denk ik want zaten er nog geen 5 seconden aan de forellen maar wel mooie sterke vis hoor 50+

vliegvisgek

#7
vandaag weer geweest was erg druk met de skeelers 24uurs race maar vissen was rustig 4 vliegvissers

ving er gelijk om 09.10 al 1 op dikke streamer zwart en kort erna nog 2 gelost op zelfde streamer super sterke vis daarna met droog gevist  en allen waren dik  boven de 50 cm ook allen zeer sterk niet normaal ,, sterke forellen laatse ving ik met mudler hard binnen strippen op opervlakte gaaf hoor was mooie warme dag  oja ,,,,en je kan er ook heeeeeeeeeeeeel lekker eten  :P ;D maatjes hadden ook een mooie dag

Rossie69

mooi Jeroen dat het goed is gegaan,ondanks de warmte.

ja flevo on ice gehakt kennen ze goed maken :)
en zekers leuk geprijst voor de meer gemiddelde nedandertaliger.

mag je nog steeds met je waad kleding in het cafe komen ?

ja mooie he die boeg achter je mudler.

was zekers warm vanuit de bb vissen geen stukkie wind op laatst iets wind.


vliegvisgek

ja henk gewoon met waadpak de kantine in en de prijzen vallen wel mee hoor en eten is zekers goed

en heb vandaag wadend gevist omdat 1 maat geen bb heeft ben ik aan de kant gebleven en hij ving er 1 van 80cm op groene zonker helemaal achter in de kom en die dril duurde toch wel 15 min gaaf hoor hij ving er 4of5 dacht ik zo want ben iets eerder gestopt was te warm

Rossie69

Pino zeker die heeft je dr weer uitgevist hahaha

beste bak ja.

ja was zekers warm en al helemaal met waadpak aan.


vliegvisgek

nee henk ik had de meeste en heb een nieuw waadpak met rits dus heb de rits lekker losgelaten en warm ja maar in het pak viel wel mee in het water was met 2 andere maatjes

vanmorgen ben ik met pino geweest naar emst waar ook jack was en corkster2 ,,man wat veel vis daar had er dik 20 vanmorgen pino 10 en corkster 3 jack ook 10 ofzo hun viste droog en  ik  met streamer olive  ;D

Barry

Tja mooi watertje of niet vliegvisgek biddinghuizen en de ballen zijn ook zeer goed.

Gr Guus

vliegvisgek

hallo topper die ballen smaken zekers goed en blijft mooi daar ondanks die wind soms maar goed te warm te veel wind maak niet uit als je maar kan vissen toch ;)

Arno

Bij flevo on Ice moest het niet zo lang duren voor je je eten krijgt wat dan vervolgens ook nog bevroren is, dus wat mij betrefd niet voor herhaling vatbaar.

vanmorgen een paar uurtje in Emst gevist 8.00 uur tot 11.00 uur had er 21 stuks en stuk of 10 verspeeld.
mijn collega was er erg blij mee.

Gr Arno

Rossie69

zijn mooie aantallen Arno

welke vlieg streamer droog noemf

Arno

met de intermediair en daar een klein zwart streamertje met goudkop en later ook nog met de droge lijn met een gesopte palmer met een zilverwikkel er in
ze zwommen tussen 50 cm tot bovenop het water erg leuk zo'n boeggolf achter je vlieg aan en dan bang hangen.

Gr Arno


Vincent

voor Flevonice-tips moet je even kijken op de VNV-site in het forum; staan zat (bruikbare)tips!

de plas (gechecked met dieptemeter) is nergens dieper dan 2,5meter...er schijnen plannen te zijn om wel diepere plekken te maken ivm zomerwarmte,
ik vis er graag in het vroege voorjaar; sinktip met muddlertje of ander klein drijvend streamertje...visbestand is wel erg wisselend (geweest?).

voor de prijs hoef je het niet te laten ig!


Rossie69

zou het dan toch nog weer is een keer gaan gebeuren.
najaar mischien is hier met het Forum ?

hahaha het lijkt nu wel najaar.


harlin

Kan je gelijk je schaatsen meenemen.
Bijten ze niet kan je je evengoed nog vermaken.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

hahahha moet ik eerst weer popnagels planten in die schoenen.

fdb197

vandaag een uurtje geweest
eerst met de droge vlieg maar geen resultaat
daarna met zwart streamertje met veel glitter
was gelijk een knal erop maar liet weer los
paar gooien erna was het wel raak
mooie forel van 60 cm

vliegvisgek

netjes toch mooie sterke vis daar had afgelopen keren ook diverse daar gevangen en wow wat sterk daar en ik ving ze op droog en groen streamer met beetje glitter :)

Zeenimf

Was het nu daar beter als vorige week,  toen hebben daar gevist met 7 pers. en niets gevangen

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

sorry marry vorige week ben ik niet geweest maar las op vnv dat er nu weer goed werd gevangen inverband met nieuwe uitzet :)