Winde net niet....

Started by Sieger, April 09, 2011, 18:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Vanmiddag in de Gelderse Vallei geprobeerd Winde te verschalken... Veel aan de bodem en weet ik wat vast gezeten, maar ook 3 keer een Winde gehaakt.... en weer gelost.... Misschien de verkeerde vorm haken????

Welke wordt er door jullie gebruikt?

Af en toe de nymph controleren helpt trouwens ook wel... Heb denk ik een half uur staan vissen met een afgebroken haakbocht... dat schiet in elk geval niet op...  ::)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Sieger on April 09, 2011, 18:59:52
Veel aan de bodem en weet ik wat vast gezeten, ....

bomen ? :)

je hebt ze dus wel gezien de windes, gericht aangeworpen of 'op toeval' ?

Sieger

Nee geen bomen...  ;D of ze moeten onder water hebben gelegen...

In de vallei zijn een aantal stuwen waar de Winde lang moet trekken... ALs ze er zitten zijn ze daar normaal gesproken te vangen... Het water is daar behoorlijk bruin, maar bij de stuwen waar ik nu ben geweest, weet ik ongeveer waar ze zitten... Dus niet op de gok, maar ook niet op zicht...

Grote vis hoor... en behoorlijk sterk ook... Maar ja nu nog binnen halen... :-\


Sieger

hendri

tja hier gaat het nog niet veel anders met de windes sieger. steeds weer net niet.
maar gewoon volhouden, dr zal dr 1 blijven hangen!! 8)

Rossie69

is wel balen ja om dan eindelijk een winde te haken dat ze dan ook weer losschieten.

dat is het spelletje vissen :)

succes Sieger.
naar de battle of the windes

hendri

pfff vanavond na mn werk nog ff gekeken en ik heb me er een stelletje zien liggen! als ze er woensdag nog zijn, dan zijn ze aan de beurt!!

pas

Quote from: Sieger on April 09, 2011, 19:06:54
Nee geen bomen...  ;D of ze moeten onder water hebben gelegen...

In de vallei zijn een aantal stuwen waar de Winde lang moet trekken... ALs ze er zitten zijn ze daar normaal gesproken te vangen... Het water is daar behoorlijk bruin, maar bij de stuwen waar ik nu ben geweest, weet ik ongeveer waar ze zitten... Dus niet op de gok, maar ook niet op zicht...

Grote vis hoor... en behoorlijk sterk ook... Maar ja nu nog binnen halen... :-\

ben bang van wel bij de stuw ligt veel hout en nu er niet veel water door komt zit je snel vast achter takken die er daar in liggen, ik zelf heb er ook meerdre vliegen verspeeld als je weer gaat laat maar weten kom ik ook is maar 10 min van mijn huis
gr pas
::wtf::

Sieger

Toch wel dus... nou ja maar eens een duikpak aan en die boom naar boven halen... kunnen we een winkeltje beginnen...

Deze week misschien nog een keer 's avonds... Dit weekend en het paasweekend wordt niets.. (duitsland en ierland... ook leuk..)

Hopen dat daarna de winde er nog zit.... Als ik ga geef ik een seintje...


Sieger