Welkom House_FD

Started by Vliegvissers.nl Team, June 24, 2020, 13:42:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo House_FD welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


House_FD

Goedemiddag allemaal!

Na de afgelopen maar informatief wat te hebben meegelezen nu toch maar eens ingeschreven. Wel zo netjes wanneer je info kan vinden je in ieder geval ingeschreven ben en info kan delen :)
Zelf zie ik mij zeker als vliegvis-beginner en ben heerlijk spelenderwijs aan het leren en dat gaat me, als zeg ik het zelf, nog prima af.

Zelf vis ik het meeste in een watertje bij ons achter (Almere) en dan met name op voorntjes. Heerlijk in de avonden als de kids op bed liggen en kan genieten van de avondzon.
Leuk #3 hengeltje en voor het iets zwaardere werk een #5je. Maar het #3tje is mijn favo hengeltje.

Wel wil ik jullie al bedanken voor alle info wat ik hier heb kunnen lezen en de dingen die ik daardoor heb kunnen leren!

henkverhaar

Wat is 'achter' in Almere? welke wijk?

House_FD

"Achter" is in dit geval Tussen de Vaarten nabij de hoogspanningsmasten :)

henkverhaar

OK. dan vis je waarschijnlijk in het vijversysteem dat ook langs de AH Juan Grisstraat loopt, en idd recht onder de hoogspanningsleidingen. Daar heb ik niet heel veel ervaring, maar heel succesvol was ik niet in die sloten. Met vlok meer dan met vlieg. Persoonlijk zou ik je aanraden om het in de vijvers in Almere Hout (Vogelhorst) te proberen - die hebben een prima visstand...

House_FD

Ja al moet in zeggen dat in alle uitlopers slecht te vangen is. Het is meer de grote vierkante bak waar leuk voorntjes vangen is.

Gerrit59

Welkom op dit forum

Gerrit

FSCHAMP

 ::welkom::  en veel lees en schrijf plezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>