Sage One 5100 verloren

Started by Mike, June 02, 2020, 12:46:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Never mind, al gevonden  8) ::delete::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

SageX


Mike

Nou, dat was me wel weer ff een dingetje zeg.
Ik was vanmiddag m'n spulletjes bijelkaar aan t pakken om een dagje naar de Waal te gaan. Ik pak m'n kokertje op en het viel meteen op dat ie wel verdacht licht was. Ja hoor, kokertje leeg  :-[

Heb ik blijkbaar vorige wk maandag na t aftuigen de hengel netjes in de hoes gedaan om m vervolgens in t gras te laten liggen.
Had dus alleen een lege koker mee terug genomen  ::wtf::

Het was al 8 dagen geleden maar nooit geschoten altijd mis dacht ik.
Dus toch maar richting Merwede.
Nou is het daar vrij druk met zwemmers en hondenuitlaters dus ik had weinig hoop.
Eenmaal aangekomen zag ik m vrijwel meteen in t gras liggen. Gewoon een hengel van €950,- die daar ff 8 dagen in t gras heeft gelegen. Niet te geloven dat niemand dat ding heeft gevonden.

Meteen maar lekker gaan vissen. Was een erg taaie dag maar toch weer paar snoekbaarsjes weten te foppen  8)


[attachment id=1 msg=181646]

[attachment id=2 msg=181646]

[attachment id=3 msg=181646]
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Scaramouche

Zooooo mazzelpik  :)

Gelukkig dat je hem weer terughebt. Zo heb ik ooit een schepnet verloren dat ik een maand of twee later toch weer terug vond. Het gras was compleet door de mazen gegroeid en ik vond hem doordat ik er bijna over struikelde.

Mooie visjes ook weer!
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

paul de bruijn

#4
Dan heb je serieus mazzel.
In tegenstelling tot mij,afgelopen maandag met de motor tegen brug aan geklapt vanwege afslaande auto ::wtf::
.Oa zwaar gekneusde rechterschouder :-\,dus even niet vissen dus :-[

Mike

#5
@scaramouche, das ook wel een mazzeltje.
Ik ben paar maanden terug ook m'n netje verloren toevallig. Maar dat was in t water dus die ga ik niet meer terug vinden.
Heb ook ooit eens een vliegendoos vol met nymphen verloren, ergens langs de Aar in DL. Die werd een half jaar later terug gevonden door een vismaat. Ook echt mega mazzel.

@Paul, das helemaal $&#* man! Net nu t zulk mooi weer is  :-[
Beterschap maat.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER