Flextec streamtec

Started by Peter68, November 30, 2016, 18:03:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter68

Hoi wie kan mij meer vertellen over de Flextec streamtec hengels?
Ik wil een 10 voet aftma vier aanschaffen voor het nimfvissen op de grote rivieren zoals de Waterweg
en b.v de Lek.
Het gaat dan over vissen met zware nimfen in zwaar stromend water.
Als iemand ervaring heeft met deze hengels hoor ik het graag. :)

Mike

Ik heb voor een maatje een paar jaar geleden de 10 ft #2 geregeld.
Hij heeft m al op een flink aantal vistripjes gebruikt en hij is er erg content mee.
Goede waar voor z'n geld

Er wordt zelfs door veel mensen beweerd dat het dezelfde blank is als de veel duurdere Streamflex.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Stefan Schout

Weet je zeker dat je een aftma 4 wil? Ik heb een 10 voet aftma 3 die ik over heb. Maar dan een Streamflex van Greys.

Jan Damman

Hallo Peter,

Ik vis al vijf jaar iedere week met een Flextec Streamtec 9' #3  of een 7'6" #3 en mij bevalen ze goed en ga er niet altijd zachtzinnig mee om.

Ik heb nog een 10' #4 liggen in de verkoop van mijn overleden vismaatje, voor € 60,- is die van jou.


Met vriendelijke groet,
Jan Damman
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

Quote from: Stefan Schout on November 30, 2016, 18:51:23
Weet je zeker dat je een aftma 4 wil? Ik heb een 10 voet aftma 3 die ik over heb. Maar dan een Streamflex van Greys.

Ik vis ook al jaren met Greys Streamflex hengels, waaronder 10 ft #3 echter vind ik deze hengel net ff te strak voor een #3 lijn en dus vis ik 'm altijd met een #4

Mijn overige "Streamflexen" (9 ft #2, 9 ft #3, 10 ft #5) voelen wel goed naar de gestelde # met de zelfde # lijn!!

Dus..... ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"