Gezocht: complete beginnersset

Started by Hans. K.man, January 02, 2012, 17:59:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans. K.man

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een voordelig beginnerssetje dus liefst een complete hengel met reel, lijn en leader, een aantal vliegjes misschien
Ik heb geen verstand van merken en types en weet ik veel wat voor andere specificaties, ben gewoon op zoek naar een mooi tweedehandssetje om mee te leren vliegvissen. Als je er bijv. ook nog een bindsetje of wat dan ook voor vliegvisspullen bij hebt hoor ik het ook graag.

Heb je iets voor niet te veel geld dan hoor ik graag van je.
Liefst in de buurt van Coevorden maar in overleg kan verzenden ook.

Met vriendelijke groeten,
Hans Kunstman

maurice

Hoi Hans.

ik zou zeggen kom eens op de binddag daar zal zekers wat voor je te vinden zijn.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hans. K.man


Oké,

Weet je zo of er binnenkort nog binddagen zijn? (in mijn buurt)

Ik heb me overigens ook aangemeld voor de vliegviscursus in mei voor jongeren, ik geloof dat je daar ook leer hoe simpele vliegjes te binden. Is binden ook echt iets dat je van iemand moet leren?

HappyFisherman

Sssst, dat was alleen voor Rob  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Hans,

Ik woon bij je in de buurt en ik heb nog een #4 liggen.  Het is een compleet setje. Hengel, foudraal, koker, reel en lijn.

Je mag hem komen proberen maar op de binddag heb je waarschijnlijk meer keuze om te proberen.

Anders kan je hem op de binddag ook nog proberen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hans. K.man

Weerwolf,

Ik denk dat proberen nou niet heel veel uitmaakt want ik heb (durf het bijna niet te zeggen...) nog nooit een vlieghengel in handen gehad. Maar ik heb absoluut interesse, ik weet niet wat je voor het setje hebben wilt, maar als het een mooi beginnerssetje is waar ik mee kan leren werpen enz. ontvang ik graag een Pb.

Alvast bedankt.

Hans. K.man