Binden op verzoek..?

Started by Rick, February 03, 2013, 23:25:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick

Doordat ik een aantal jaren geleden aan beide handen geopereerd ben (carpaal tunnel syndroom) ben ik helaas niet in staat om zelf te binden.. :'(
Ik zie hier op het forum de mooiste creatie's voorbij komen en dan denk ik...Hoe ga ik daar aan komen?
Het gaat mij dan met name om die mooie zonker streamers met de losse haak er achter die op De ronde Bleek en OVM gebruikt worden..

http://www.vnv.nu/admin/modules/sites/site.php?id=0&item=9&bindcat=3&item_id=4fbdf6a15bde7

Ik lees in het topic over De Ronde Bleek ook over verschillende varianten hier op. Foam koppen, muddler koppen enz..

En nu is natuurlijk de grote vraag: Zijn er mensen die deze zware taak op zich willen nemen (Uiteraard tegen vergoeding) en mij van een aantal van deze streamers kan voorzien...
De diverse aanbieders op internet hebben ze niet in hun collectie...

Bij voorbaat dank..

maurice

even een vraag,
wat denk je dat deze streamers zouden kosten?


dit gewoon omdat je het niet kunt vergelijken met een "fabrieks" vlieg/streamer
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rick

Ik heb geen flauw idee...  Op dat YouTube filmpje in het Ronde Bleek topic lijkt de beste man ongeveer 15 minuten in de weer te zijn...  En dan je materiaal..
Het boeit me ook niet zo wat het kost. Hobby's kosten nou eenmaal geld...

Nootjez

Jan van DRB verkoopt ze aan 4€/stuk.

Wel enkel de olive versie.

Rene V.

Rob maakt hele mooie forelstreamers.Missschien als je het hem lief vraagt? :o.

Rene V.

Rick

Welke Rob is dat?  Rob van H.?  Lief vragen ben ik goed in.... 8)

Rene V.


Rick

Rob,  Mijn dank is groot..  En dat zonder het lief te vragen.. 8)
In principe wil ik wel aanwezig zijn op 10 maart.  Bij leven en welzijn uiteraard.  Je weet natuurlijk nooit waar je benen liggen over 6 weken.
Laat me maar weten hoe het loopt en uiteraard hoeveel pesos ik mee moet brengen.

Bij voorbaat dank.. ::top::

Rick

Dat ziet er goed uit.  Ik had de site wel gevonden maar volgens mij moet dat uit Amerika komen.. 
Internationaal verzenden aanklikken en dan ben je 35 dollar verder... :'(

Rick

#9
Sorry, ik heb verkeerd gekeken..  Inderdaad wereldwijd verzenden vanaf 3 dollar...  Verzenden duurt dan ongeveer een week.. Valt nog mee.
Heb alleen geen creditcard ..

gijsie20

Je kan ook met paypal betalen  ;) Ik weet niet of je een account hebt? Maar deie maak je zo aan.
Of anders heb je voor een paar euro per jaar een creditcard. Ideaal vind ik..online dingen kopen, parkeerkaartjes betalen, en in het buitenland heb je er ook nog eens iets aan etc etc.

Rick

Ik heb geen paypal account..  Ik bestel m'n vliegen meestal gewoon op NL sites.. 8)

gijsie20

Wilde net zeggen, je kan makkelijk een accountje aanmaken. Ik vind het een zeer makkelijke en veilige manier van betalen online.

Groet Gijsbert

Plantje

 Toch bijzonder cool dat Rob je zo even een paar streamers aanbiedt! Netjes man!

JB

JaJa,
dat is Rob, af en toe  ::grrr:: maar toch een klein hartje op de juiste plaats.

::KOOL::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Rick

En denk er om dat dat enorm gewaardeerd wordt... ::top::
Evenals de 2 streamers die Maurice me gestuurd heeft na contact via PB.. ::goodjob::

JB

Quote from: Rob van H. on February 08, 2013, 23:30:47
Ach John, jij kent me nu al een paar jaar, je weet hoe ik ben!!!! ;)

Alleen jammer dat je minigolf niet serieus neemt!

                                                                         ::lach::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)