Welkom joepegging

Started by Vliegvissers.nl Team, May 31, 2015, 19:41:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo joepegging welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


joepegging

Hallo Mannen,

Ik ben Joep Egging, ik ben 22 jaar jong en woonachtig in Valburg, gelegen dorpje nabij Nijmegen. Sinds 3 jaar ben ik in aanraking gekomen met het vliegvis virus, door een vriend van me. Inmiddels leuke vangsten en visvakanties verder, ben ik nog steeds actief met het vliegvissen. Verder hoop ik veel van andere te kunnen leren aangezien ik nog maar een beginner ben, dus alle tips zijn altijd welkom. Ik hoop hier met iedereen een leuke tijd te hebben op dit forum en met zijn alle informatie met elkaar te kunnen delen, elkaar aan te vullen waar het kan en elkaar tips te kunnen geven. Zodat we elkaar allemaal beetje bij beetje kunnen helpen en de vangsten kunnen verbeteren en het vis plezier voort kan blijven bestaan.

joep

HappyFisherman

Veel plezier hier Joep.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: Joep en nog veel plezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Groet, Arie

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::