Welkom Alwin V

Started by Vliegvissers.nl Team, July 01, 2016, 13:04:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Alwin V welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Alwin V

Hallo

Ik ben dus Alwin, 37 jaar en woon in de omgeving van Zottegem, Belgiƫ.
Nu ben ik nog niet echt een vliegvisser maar heb in de gesloten tijd een greys gr70 #9 aangeschaft om met de streamer op snoek te kunnen werpen en ik vind het wel heel plezant, relaxed eigenlijk.
Tijdens de visdag zie ik ook veel activiteit van witvis en dan heb ik toch wel de drang om ook deze te kunnen vangen, zeker als de snoek niet echt wil.
Ik ben van plan om wat carpvliegen aan te schaffen om de kleine karpers ook te verschalken met de #9 maar wil eveneens een hengeltje om de voorns te belagen op de zonnige dagen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de A#M #3 czech nymph omdat deze in verschillende lengtes te gebruiken is, maar aangezien ik geen enkele ervaring heb met andere vlieghengels weet ik niet of ik de juist keuze maak. Waarschijnlijk komt er later dan nog een #5 bij om forel en iets grotere witvis te vangen.

Groeten Alwin

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum Alwin.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum

Gerrit

Arie de Vries

Moi Alwin V
van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

FSCHAMP

Welkom Alwin en veel plezier op het forum. Blij weer een Belg hier te ontmoeten. Verder kan ik je alleen maar zeggen dat de A&M #3 czech nymph 4 in 1 een schitterende hengel is. Ik heb er al heel wat mooie vissen mee gevangen en je kan hem inderdaad in verschillende lengtes inzetten.
Echter als beginner denk ik dat je best een #5 als eerste hengel koopt om hier mee te leren vliegvissen, maar dit is mijn persoonlijke mening.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>