Vereniging [i][b]Weight Forward 15 jaar! Feest op zaterdag 28-9-2013

Started by fly only, May 09, 2013, 10:53:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Beste vliegvis(bind) liefhebbers,

Op zaterdag 28-9-2013 viert de vliegvis vereniging Weight Forward te Zoetermeer haar 3e lustrum.

http://www.weight-forward.nl/vliegvisevenement/

Om dit te vieren is er een activiteiten dag georganiseerd (vissen, binden, vis roken, marktkramen sponsoren op vliegvis gebied, eten, drinken, gezelligheid) met vliegvissen op uitgezette forel in een afgezet deel in de plas Noord Aa. Allen die geïnteresseerd zijn om deze dag te delen zijn welkom voor deze dag vol activiteiten en gezelligheid rondom het vliegvissen. Inschrijving (voor deelname activiteiten) vooraf hiervoor is wel noodzakelijk. Kom je alleen voor de ervaring en gezelligheid ben je gratis welkom. We hopen 60-70 deelnemers aan de workshops te krijgen en ca 300-500 bezoekers, staat en valt natuurlijk met het weer. Voorzieningen, Retail en Catering aanwezig. Dus komt allen meegenieten!

Het programma is in te zien op de website http://www.weight-forward.nl/vliegvisevenement/.  U bent welkom vanaf 9.00 uur tot 17.00. in ons clubgebouw of aan de waterkant kortbij het clubgebouw. (  52° 5'14.33"N  /   4°30'47.65"O = parkeerplaats voor clubgebouw) Binnen deze tijd kan gevist en gebonden worden. Interessant voor alle vliegvissers van beginnend tot ervaren niveau. Gezelligheid staat voorop.

Tot zaterdag 28-9-2013.

Met vriendelijke groet en tight lines,

Vereniging Weight Forward
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

fly only

Ja, Peter. Maar de vakantiemaanden zitten er tussen. Je weet hoe hard de tijd ons inhaalt. Ik hoop dat ieder dit in zijn agenda zet. We hopen 60-70 deelnemers aan de workshops te krijgen en ca 300-500 bezoekers, staat en valt natuurlijk met het weer.

Verder zal de Vnv aanwezig zijn en als het meezit tv west en een plaatselijke krant. Had ik al gezegd dat er forel wordt uitgezet op een afgezet deel van het Noord Aa? Tegen een kleine vergoeding (zie website) kunnen we op forel vissen. Die kun je gelijk laten roken bij de rook demonstratie.

Ik zou zeggen tot ziens op die dag  ;)

TL
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

fly only

Vliegvisvrienden  ;) ;D,

Bij deze weer even een overzichtje van de stand van zaken over het vliegvisevement;

Toegezegde standhouders tot op dit moment zijn

AM Fishing
Maxwell & Strike
Peeters Hengelsport
De Ronde Bleek
Trapkano.nl met Hobie Kajaks
VNV info stand

-Catering is aanwezig, een loterij zal worden georganiseerd met aantrekkelijke vliegvis producten, vissen op forel (ook middelgroot formaat!),
over het meer Noord Aa met een trapkano (mischien mag je er even mee vissen? om te proberen), vliegbind demo's, vliegwerp demo's, informatie en kennis van onze sponsors, binders, werpers en van elkaar. Nu nog mooi weer en gezelligheid.

Wordt vervolgt...............We zoeken nog deelnemers voor de bind demonstraties en vliegvissen op de forellenplas.
Niet meer uitstellen. Schrijf je in! Vliegvissers zijn toch actieve mensen of niet?

Groet,

Ad.
Weight Forward
http://www.weight-forward.nl/vliegvisevenement/
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

vliegvisserdorian


fly only

Goed idee dorian  :)
Er staat nu ook een stukje in het VNV blad m.b.t. het komende evenement.

Groet,
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

vliegvisserdorian

Ja daar had ik het zelfs eerder in gezien als hier, het is voor  mij denk een half uurtje/drie kwartiertjes fietsen dus dat is het zeker waard. Ik ga ook maar eens kijken of het misschien wat is lid te worden  :D

fly only

En jawel; Fishon tenkara fishing komt ook op ons evenement. Weer een leuke stand ter complementatie.
Dus...komt langs op deze dag.

Had ik al gezegd dat er, om te proberen, gevist kan worden uit een trapkano?

Groeten,
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Bone F

Jammer ben helaas op vakantie. Wanneer beleeft dit forum een lustrum?

Koen


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Koen


golddigger

Mannen van weight forward bedankt voor een hele leuke dag
Ik heb me bijzonder goed vermaakt
Grandioos gewoon
Perry

MarcelN

Top geregeld mannen! Ik heb er met mijn zoontje samen 15 gevangen, kind kwam alleen lichtelijk gestrest thuis door het doodmeppen van die arme beestjes door sommige, moet dat nou?

MarcelN

Quote from: Koen on September 28, 2013, 20:41:38
Haha, waar haal je die vandaan? ;D
Stiekum een vrouw met een camera achter ons gezien, was dat de boosdoener?

harlin

M'n meissie had wel een camera bij d'r, maar niet gebruikt daar,
ze was wat drukker met andere dingen zoals zich wat "uitleven" met wat ex forumers.
+ de hond wat in de gaten houden als ze achter de werpers langs liepen.  ::denken::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

MarcelN

Toch niet 'de hond' he >:( die liep dwars door de vissen heen, half uur niets meer gezien grrr.

harlin

Ik weet van niets, maar het zou zomaar kunnen.
Hoe zag de jouwe er uit? die je zag.

De onze is hier ergens terug te vinden onder de naam Boy.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

fly only

Mannen en vrouwen,

Bedankt voor jullie bezoek, inzet en plezier op dit geslaagd evenement. Gelukkig zat het weer, de vangsten en eigenlijk alles mee.  Bovendien was het goed toeven op de forellenplas. Genoeg ruimte om te vissen.
Ik heb zelf ook genoten. Herstel. Heel Weight Forward heeft genoten. In de wandelgangen wordt zelfs een jaarlijks terugkerend evenement genoemd. Mocht het zover komen........ Bedankt en tot volgend jaar.

Tight "Weight Forward" lines.

Groet, Ad.



Het vliegvissen, wil ik niet missen.

AMFISHINGTACKLE

Prachtige dag ,een zeer geslaagd evenement .

Onze complimenten !!

http://www.amfishingtackle.nl/jaar-weight-forward-pm-54.html

Arjan en Manfred.

amfishingtackle.com


JB

 ::agree::
Goed geregeld zowel stands, vis en weer.
Was alleen jammer van die keer dat ik wat woorden had met een persoon met een vliegenhengel, ik zal hem geen vliegvisser noemen want die letten meestal wel op als ze een achterwaartse worp inzetten. ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)