plannen voor vandaag ??

Started by A{b}r{a}xa{s}, August 07, 2011, 08:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

volop zon, reden genoeg om zo/straks richting de waterkant te gaan !
of hebben jullie andere plannen....?  ::)

mrproper

Een hoop wind hier bas ( van de verkeerde kant ) en een stuk kouder.

A{b}r{a}xa{s}

d'r staat hier ook wel een windje, maar (gelukkig) niet te gek.
bewolking komt langzaam aan wel opzetten, maar als ik buienradar mag geloven valt het met de regen voorlopig wel mee

Plantje

Ik weet het nog niet zeker, maar ik ga proberen vandaag in ieder geval hier achter het huis even een paar nimfjes in het water te laten. Ik heb de afgelopen dagen regelmatig een mooie brasem voorbij zien zwemmen en die wil ik toch eens proberen te verleiden!

Dus maar eerst op de "Vis en vlieg" topics opzoeken welke vliegen ik het beste kan maken.

En als dat niet wil zit er hier achter het huis zat kleine ruisvoorn waardoor ik vrij zeker wel iets kan vangen.

A{b}r{a}xa{s}

dat 'vrijwel zeker', dat zou ik voor de beek hier ook wel willen, lol
maar...niet geprobeerd is zeker niets gevangen !

Gert

Vandaag niet vissen, maar wel de boel in orde maken voor de vakantie. Vertrek dinsdag, eerst naar Kyllburg om een paar dagen te vissen. Komen ook nog wat andere forummers langs - leuk, hoop nog wat te kunnen leren maar vooral lekker samen te vissen.

Daarna richting Tsjechie - niet zo zeer om te vissen, maar heb de spullen toch al bij me ;D

Groet,
Gert

Hendrik

Vandaag misschien als het weer het toe laat, even achter de kop-voorn en brasem aan.
Heb gisteren een watertje ontdekt op 5 minuten van mijn huis midden op een industrie terrein.
Had alleen de winckle-picker bij en wat mais, de ene na de andere dikke voorn, en wat leuke brasem,
dus dat moet vandaag met de vliegenlat ook lukken.
Al waait het stevig,.......

A{b}r{a}xa{s}

inmiddels is het hier errugggg nat ....had na de lunch even willen gaan zwiepen ,aar 'k had beter vanmorgen al gegaan, grrr
misschien later vanmiddag nog een poging wagen

drefter

Plannen voor vandaag afspraak maken met Jan (rondebleek) om volgendeweek zondag  met bellyboot lekker relax te gaan vissen.

(afspraak staat) nu aftellen .


Gr Martin

drefter


Plantje

Het heeft hier eigenlijk te hard gewaaid en ik ben wat te druk geweest met de kleine.

Binnenkort maar eens een avondje "claimen"! :)

hendri

vandaag mijn 1 na laatste zondag gewerkt! vanaf 5 september ga ik bij een andere werkgever aan de gang, en die is mooi gesloten op zondag!! :D :D :D :D :D

A{b}r{a}xa{s}

lekker...kun je in het weekend meer vissen,
maar de andere dagen ??

hendri

ja andere dagen, tja de helft van de feestdagen zijn ze dicht. dus 1e kerstdag gesloten, 2e kerstdag geopend. 1e paasdag gesloten, 2e paasdag geopend enzo. en de andere vrije dag is gewoon door de week in te plannen. oja, ze gaan pas vanaf 16.00 open, dus ook geen lunches meer!! sochtens dus iets meer tijd voor mn zoontje. smiddags om 13.00 pas beginnen en dan savonds tegen 21.00/22.00 klaar. ;D ;D

A{b}r{a}xa{s}


hendri

ja klinkt goed, maar het heet nog steeds werken. :'(

Plantje

Ach...als werken leuk was geweest hoefden ze er ook niet voor te betalen! :D

HappyFisherman

Ik wil deze week een x zo'n vlot huren. Moet ik dan ook reserveren?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Quote from: Plantje on August 07, 2011, 21:57:05
Ach...als werken leuk was geweest hoefden ze er ook niet voor te betalen! :D

ben ik niet helemaal mee eens, mijn werk is wel leuk maar het kost zo veel vrije tijd! ;)

Plantje

Ja ok, dat is het misschien meer.

Ik vermaak me op het werk ook prima. Maar ik ben er toch al snel 50-60 uur per week voor van huis. Dat is gewoon jammer van de tijd :(

Sieger

Quote from: HappyFisherman on August 07, 2011, 22:01:08
Ik wil deze week een x zo'n vlot huren. Moet ik dan ook reserveren?

Als je bij de ronde bleek bedoelt, dan kun je beter ff reserveren. Weet je in elk geval zeker dat je er 1 hebt... Zou jammer zijn als je eerst dat eind rijdt en er dan geen beschikbaar is...


Sieger

HappyFisherman

Dank, dan bel ik morgenavond dus ff :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Bram ben zeer benieuwd
ge ben daar nu toch jonge,klappe met die hap.
veel plezier en vang ze .

kom maar op met die foto,s