Welkom j.vlagzalm

Started by Vliegvissers.nl Team, February 15, 2015, 13:53:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo j.vlagzalm welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


j.vlagzalm

Hoi allemaal ik ben Jan vd Wiel en woonachtig in noord brabant,vis al heel wat jaren met de vlieghengel.
Vliegbinden doe ik ook graag,heel veel is er te vinden via internet maar niet alles gebruik ik,veel leer ik van oude vliegvissers.
Het vissen zelf doe ik bijna altijd in het buitenland,het liefst met een droge vlieg op vlagzalm,kan niet de drive vinden om hier op witvis te gaan vissen,maar vind het knap dat velen dat wel hebben.

Jan.

peterf

Jan, welkom op het forum.
Veel leesplezier.
Peterf

HappyFisherman

Welkom Jan en veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Tight lines!!

Arie de Vries

Moi Jan, welkom hier op het forum
Groet, Arie

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: en nog veel plezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wouter veuger


Sieger

Welkom.... veel plezier hier....


Sieger

Troutbuster

Quote from: j.vlagzalm on February 15, 2015, 14:23:12
Hoi allemaal ik ben Jan vd Wiel en woonachtig in noord brabant,vis al heel wat jaren met de vlieghengel.
Vliegbinden doe ik ook graag,heel veel is er te vinden via internet maar niet alles gebruik ik,veel leer ik van oude vliegvissers.
Het vissen zelf doe ik bijna altijd in het buitenland,het liefst met een droge vlieg op vlagzalm,kan niet de drive vinden om hier op witvis te gaan vissen,maar vind het knap dat velen dat wel hebben.

Jan.

Jan,

allereerst welkom hier op dit mooie forum.

Je schrijft dat je alleen in het buitenland vliegvist, dan doe je, jezelf als vliegvisser toch wat tekort

Het is natuurlijk prachtig, op een mooie beek/rivier met de droge vlieg achter vlagzalm en forel aan, maar met diezelfde set up achter de winde in ons eigen land is zeker zo mooi!!

Kom maar eens naar het buitengebied van de haven van Tholen straks in mei/juni

Mooie avonden met droge vlieg en winde!!

Wellicht tot dan

Gr

Jan (whats in a name! ;))
"Petri Heil"


j.vlagzalm

Hallo Jan


Begonnen met vliegvissen wel hier in lokale riviertjes en vijvers hoor,maar het trekt me niet zo om op witvis te vissen met de vlieghengel.
Op forelvijvers heb ik ook wel gevist,ook dat is niet mijn ding.
Iedereen moet maar doen waar hij plezier in heeft als je gaat vissen,bij mij is dat de rivieren in het buitenland.
Als ik moet kiezen om 1 1/2 uur te rijden om ergens leuk te kunnen vissen dan rijd ik wel ff snel de grens over ipv hier te vissen.