Welkom Hilco de Visser

Started by Vliegvissers.nl Team, October 05, 2014, 16:55:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hilco de Visser welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hilco de Visser

nee he ..............hahahaha ik ben niet weggeweest hoor   8)

had wat gedoe met inloogen van Gmail account bij google  .

maar mocht je me toch graag welkom willen heten dan graag  :-*

maurice

 ::wtf:: ::delete::
::goodjob::


Soms zit het mee soms zit het tegen


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72


Hilco  ::welkom::

(mafkees 😃)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco de Visser


Kruijff

Misschien handig om je even voor te stellen Hilco? Daar is op dit forum een apart topic voor 😜
Gr Ed

bij

vlgs mij wil je gewoon een beetje aandacht door elke opnieuw lid te worden ;)

Beertje

Doe dit soort klungeligheid niet te vaak Hilco, want voor dat je het weet, wordt er hier een link gelegd met je leeftijd.Is mij ook al over komen. ;) :o
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco de Visser

#9
Quote from: Kruijff on October 06, 2014, 14:51:40
Misschien handig om je even voor te stellen Hilco? Daar is op dit forum een apart topic voor 😜

Ik ben Hilco , 53 jaar en ben al 20 jaar kleine zelfstandige klussert.
Ik vliegvis sinds een jaar of 6 en neem niets voor zoete koek aan , ik wil alles weten en uitproberen voor ik iets geloof.
Ik heb geen vliegvis verleden en ken ook geen enkel forum van vroeger of leden van vroeger of gebruiken van vroeger.
Ik heb het meeste op gebied van vliegvissen geleerd van Maurice en ben nu veel aan het bijleren door het vissen met erik de Noorman
( we wonen in elkaars regio en vinden elkaar wel aardig)
Het meeste contact heb ik met Kingfisher leden , zijn allemaal erg aardige lui.



edit;   ik ben de enige vliegvisser die echt kan werpen met een hengel;
In het begin wilde het gewoon niet lukken , dan zag ik een school vissen en in de haast vliegen knopen en werpen ging dus steeds mis.
dan werd ik zo kwaad dat ik de hele hengel met reel en al de plomp in heb gesodemieterd.   Dat luchtte geweldig op .

gelukkig ben ik dat stadium gepasseerd .........denk ik  :-X



Beertje

#10
Dat is een erg openhartige voorstellen van je zelf Hilco. Je bent niet bang om je zelf bloot te geven en dat waardeer ik. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Hilco, ik ben trots op je.
::goodjob::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Je hebt nog vergeten te melden dat je de enige bent op het forum die echt kan werpen met een vliegenhengel 😁
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

Quote from: HappyFisherman on October 07, 2014, 09:06:24
Je hebt nog vergeten te melden dat je de enige bent op het forum die echt kan werpen met een vliegenhengel 😁

aangepast  :P

merijn1982

Tight lines!!

Arie de Vries

Mooi openhartig Hilco, dank voor je vertrouwen!
Groet, Arie

bij

Hilco,

we moeten toch echt een keer in veenendaal eo vissen. dan kun je deze klungel iets leren

Hilco de Visser

laatste avond dat mijn voorstelling er staat.................dan haal ik het weg en ben ik weer de stoere Hilco  :P

maurice

Quote from: Hilco de Visser on October 06, 2014, 20:49:23
Ik ben Hilco , 53 jaar en ben al 20 jaar kleine zelfstandige klussert.
Ik vliegvis sinds een jaar of 6 en neem niets voor zoete koek aan , ik wil alles weten en uitproberen voor ik iets geloof.
Ik heb geen vliegvis verleden en ken ook geen enkel forum van vroeger of leden van vroeger of gebruiken van vroeger.
Ik heb het meeste op gebied van vliegvissen geleerd van Maurice en ben nu veel aan het bijleren door het vissen met erik de Noorman
( we wonen in elkaars regio en vinden elkaar wel aardig)
Het meeste contact heb ik met Kingfisher leden , zijn allemaal erg aardige lui.

Ik heb allerlei lichamelijke gebreken maar die voel ik een uur van te voren  aankomen , het geen resulteert in de grote verdwijn truuc ; en ineens ben ik weg.

Financieel red ik het maar net, er blijft weinig over.  soms een meevaller die dan in vliegvismateriaal gestoken wordt  zoals recentelijk een Anvil Atlas Vice.

Verder ben ik om de 3 maanden in staat om mijn account op te zeggen omdat ik me kapot erger aan sommige lui , maar na 1 maand mis ik het forum al weer
en kom dan weer terug.

Ik heb op mijn 21ste ruzie in de familie gehad en heel af en toe steekt een oud familie lid de kop weer op om mij het leven zuur te maken . dan ben  ik genoodzaakt mijn internet sporen uit te wissen en weer later onder een andere naam terug te keren in de hoop dat het even duurt voor dat ze die weer gevonden hebben .
Dit verklaart ook waarom ik steeds een ander email adres neem.

nou ik laat dit een paar dagen staan en dan haal ik het weer weg , maar dan weet je een beetje wie ik ben ........


edit;   ik ben de enige vliegvisser die echt kan werpen met een hengel;
In het begin wilde het gewoon niet lukken , dan zag ik een school vissen en in de haast vliegen knopen en werpen ging dus steeds mis.
dan werd ik zo kwaad dat ik de hele hengel met reel en al de plomp in heb gesodemieterd.   Dat luchtte geweldig op .

gelukkig ben ik dat stadium gepasseerd .........denk ik  :-X

Dus dit wil je weghalen????
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72


Dan heb ik het gelukkig net op tijd gelezen...
Unieke voorstelronde Hilco!
Daarom houden we zo van jou.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69

Haha mafkees ook.

Zou je gratis ban geven voor het leven.

Nee geintje.

Oke januarie ben je weer weg.
Mooi stom dan is het winter en verveel je je eigen kapot.

Doe je best

Hilco de Visser

Quote from: maurice on October 08, 2014, 21:25:11
Dus dit wil je weghalen????

niet helemaal, enkel het prive gedeelte wat alleen voor de "bekenden" bedoelt was

daar heeft een vreemde niets mee te maken .

dus.................