Welkom Tymen

Started by Vliegvissers.nl Team, October 12, 2013, 17:35:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Tymen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron


Tymen

Goeiemiddag! Zoals verzocht even wat informatie over mijzelf.

Ik ben woonachtig in Amsterdam Noord. Ik heb de mooie leeftijd van 26. Ik vis al mijn hele leven op roofvis. Ik heb als eerst bijbaan gewerkt bij Goedvolk hengelsport en daar heb ik leren vliegvissen. Dat was vooral op voorn en baars en daar genoot ik al van met volle teugen. De laatste jaren ben ik 80% van mijn vistijd bezig geweest met dropshot op snoekbaars en baars. Af en toe ging ik er nog op uit om met de jerkbait of spinhengel te vissen op snoek. De snoek blijft wat mij betreft de spannendste en meest mysterieuze vis die je kan vangen in ons land. Sinds 3 weken vis ik met de streamer op snoek. Ik ben echt helemaal verslaafd er aan.

Ik hoop hier mooie verhalen, technieken en kennis te delen. Ik vind het altijd erg leuk om een mooi visverslag van iemand te lezen en schrijf deze dan ook graag zelf. Daarnaast vind ik fotograven erg leuk en zal ik proberen mooie foto's te maken.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72

Quote from: Tymen on October 16, 2013, 13:21:49
Ik ben echt helemaal verslaafd er aan.
Ik hoop hier mooie verhalen, technieken en kennis te delen. Ik vind het altijd erg leuk om een mooi visverslag van iemand te lezen en schrijf deze dan ook graag zelf. Daarnaast vind ik fotograven erg leuk en zal ik proberen mooie foto's te maken.

Dat beloofd wat! Klinkt goed  :) We zijn hier dol op foto's en verslagen!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Groet, Arie

Jaspero