Welkom sexyloops

Started by Vliegvissers.nl Team, October 11, 2013, 18:06:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo sexyloops welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


MarcelN

Huppakee ::bbq:: gas erop! ::scheet::
::welkom::

Rene V.

Komme van dat dak af ;)

Groet Rene V.

harlin

 ::zucht:: ::newbie:: ::lach:: ::slaugh:: ::sjorrie:: ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

hahaha lache ja nooit van weg geweest.


weerwolf

en gelijk gaan we weer positief denken!!!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

maurice

Wie zegt dat het Bert is!!!
Gaat lekker zo, wat een welkom geef je hem of haar Maarten



Sexyloops welkom
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan Damman

#7
Zolang deze persoon zich hier niet  normaal voorsteld ( op een eerlijke manier ? ) zulen wij dit ook niet te weten komen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72

#8
Quote from: maurice on October 12, 2013, 09:21:59
Wie zegt dat het Bert is!!!
Gaat lekker zo, wat een welkom geef je hem of haar Maarten

De naam icm de teksten op prikbord lijken mij duidelijk.
Voor de rest heeft Marten het wat mij betreft ook uitstekend verwoord.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Even voor de duidelijkheid: zowel Bert als Rob van H zijn destijds zelf opgestapt en niet van het forum gegooid. Ze hebben een waarschuwing gekregen en besloten daarom hun lidmaatschap van het forum op te zeggen.

Hier hebben we een nieuw forumlid genaamd Sexyloops. Kan toeval zijn...kan ook geen toeval zijn. Sexyloops krijgt binnenkort een welkomstmailtje van me waarin verwezen wordt naar het bestaan van dit topic en gevraagd wordt zich hier even voor te stellen. In dit topic wordt ook gewezen op de netiquette. Die geldt net zo goed voor dit nieuwe lid als voor alle bestaande leden. Vooralsnog kan ik alleen zeggen: Welkom Sexyloops! Veel plezier hier op het forum!

RiverHunter

wie het ook is :), van harte welkom ::welkom::, en voor de gene die het niet aanstaat ::scheet::, jammer dan.

Gr, Ron-O 8)

golddigger


weerwolf

Welkom Bert, ik hoop dat je jouw kennis hier weer komt delen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

welkom, veel plezier hier.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arno

Haha ze willen gewoon de binddag in Apeldoorn niet missen daarom heeft Bert zich nu weer aangemeld ;)

Welkom terug Bert.

Gr Arno

sjo

Welkom Bert, je bent een verrijking van ieder forum!
Let the fly be with you....

fly only

Mensen, leven en laten leven. Ga van het positieve uit en kijk vooruit en niet achterom. Welkom sexy loop. Heb jij nog wat leuks te vertellen?
;D. Ik heb momenteel weinig vis gerelateerd nieuws, omdat ik amper tijd heb om te vissen. Fijne zondag allemaal.

Groet
Ad
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Rene V.

Mensen met grote kennis zijn een verrijking voor de diverse fora,zeker als ze de kennis willen delen.Meer kennis betekend meer plezier uit je hobby halen.Meer kennis betekend ook krities maar jezelf kijken,zoals hoe bind ik mijn vliegen en hoe is mijn werptechniek/kunst.
Voor mij geld;een keer in de zoveel tijd mijn vliegendozen aan een kritiese blik bekijken en bepalen OK die kan beter.Zonder probleem  het mes erin,haak kaal maken en de vlieg wel op betere manier binden.Over het werpen nadenken,omstandigheden zijn niet altijd optimaal dus na drie slechte worpen achter elkaar mijzelf vervloeken en opletten,bij de les blijven en het gaat dan altijd beter.
Tussen de regels door heb ik dit gehaald uit de reakties van onze verdwenen forumleden.
Over het weleens iets ruwere taalgebruik het volgende,de wereld is iets groter als dit forum,op mijn werk,op de weg en vul zelf maar in gebeurd dit.Vaak trek ik mijn schouders op maar soms reageer ik ook overtrokken en denk later,moet het nou zo?
We zijn nou eenmaal verschillende mensen met een verschillend geluid ;)

Vanuit een verrregend Rotterdam,groet Rene V.

Jan Bruins

I don't drink water, fish f*ck in it...

eddy


harlin

 ::giveheart:: ::zweep:: ::lach::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN