Welkom Evert70

Started by Vliegvissers.nl Team, March 19, 2013, 14:47:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Evert70 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ben

He He welkom hier  ::goodjob::

Evert70

Beste forumgasten, Bij deze een kleine introductie; Mijn naam is Evert Beens, ben 42 jaar en woon in Zwolle. Sinds een half jaar ben ik helemaal verslingerd aan het vliegvisssen. Ieder weekend struin ik met mijn maat Ben, ook van het forum vijvers en prachtige plassen af om mooie forel te vangen.  Van hem en van vliegvisgek heb ik inmiddels  al veel geleerd.  En wat is er nu leuker  om af en toe info uit te wisselen met gelijkgestemden via dit forum. Mijn eerst echte  activiteit is het bezoeken van de forumdag in Baggelhuisen. Een  plas waar wij zelf graag vissen. Ik heb er heel veel zin in  en  een aantal van jullie zal ik dan ook ontmoeten in  Baggelhuizen.

Een vliegvisgroet,

Evert ::new::

Jan Damman

Evert,

Welkom op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Evert,van harte welkom hier en veel plezier.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

Nou weer een verslaafde erbij.

ben waar ben je mee bezig.

;)

ben

Ach Henk, ik moet wel, anders bloed dit Forum dood, er komen gelukkig nog een paar nieuwe forumleden aan!!! ::goodjob::

Rossie69

zo jij durft.

dus Evert gaat ervoor zorgen dat het forum niet dood bloed.

sterkte ermee dan .

;D

Arie de Vries

Evert welkom hier
Arie
Groet, Arie

Gerrit72





Evert welkom! (en tot de 30e  :) )
The only difference between men and boys is the price of their toys.

vliegvisserdorian