GZ: Vice

Started by rick k, December 28, 2011, 11:24:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rick k

Mijn vice die werkt al een tijdje niet naar behoren. Nu heb ik mijn voerboot voor karpervissen verkocht, en wil daar een deel van besteden aan een goede vice, (nieuwe bootkomt later wel haha)

Als er iemand is die een goede vice weet voor rond de 150 euro zou ik dat graag horen! Het liefst wat minder natuurijk of misschien wel een goede tweedehandse! Hij moet natuurlijk wel full rotary zijn en een bek hebben waar je kleine vliegjes tot maatje 20 ofzo in kan binden en grote streamerhaken in kan klemmen!

Wie kan mij helpen?

Gr, Rick

rick k

Ik zie dat ik hem een beetje in een verkeerd deel heb gezet. Kan deze miss verplaatst worden naar "vliegbinden gereedschap" ?

maurice

marktplaats lijkt me beter.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

harlin

Deze:  <<<Na het inleveren>>>  heb ik, was ook +/- voor dat geld.
Was €1 goedkoper of €9 duurder.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

rick k

@maurice: idd ja:-)

@harlin: Bedankt, ik zal eens gaan kijken.

gerrit


Jan Muisers


goldfish

Hoi,

Ik heb en complete vice van het merk Snowbee type Waldron met alle accessoires die er bij verkrijgbaar zijn, o.a. een tube fly kop.
Het enige is dat is deze niet voor 150 euro verkoop aangezien deze in zeer goede staat is en geheel compleet ook de bek/kop is nieuw.
Dus doe een aantrekkelijk bod !

rick k

#8


en is deze bek echt te zacht, of valt dat mee...?

rick k

@goldfish: je hebt pb!

haasie

http://www.stonfo.com/site/product/421?parent_section_id=3&category_id=139

Deze heb ik gisteren gekocht, inclusief 3 verschillende bekken en levenslange garantie op de bek. 90euro bij peetershengelsport en nu is er nog minimaal 15% korting

rick k

Ik vind dat er een soort "armpje" tussen de bek en het rechtopstaande stuk moet zitten.Dan heb je wat meer ruimte, dus deze word hem niet voor mij...

harlin



beide komen ze dus bij Peeters vandaan,
persoonlijk vind ik de werkruimte wat minnetjes (als je wat grotere/dikkere vingers of handen hebt).

Boven heb je de knop van de staander in/onder je handpalm (wat voor velen misschien geen probleem hoeft te zijn)
Bij de onderste kan je hand vrij voor de knop werken,




M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Jan Muisers

Rick, ik heb een soort gelijke. Je kunt deze niet in een winkel kopen...hij is "costum made" . De maker heeft er een stel gemaakt en dat was het.

Een goed te hanteren vise, echter zonde van de, naar mijn mening, te zachte bek.

Let wel : dit is mijn mening en dit hoeft niet perce de goede te zijn.










Jan.


ps. Ik ken de verkoper niet en mijn vise kwam uit een ander dorp.


rick k

Bedankt voor je reactie jan!

Deze werd ook op mp aangeduid, maar er werd idd verteld dat het een te zachte bek is. Ik kijk nog even verder naar iets anders, het heeft gelukkig geen haast.........

Gr, rick

ErickW

Mij lijken de Stonfo vices best veel waar voor het geld te bieden. Kan voorlopig echter nog wel vooruit met met Danvise

Team

Haasie,,

Ik was ook bij peeters toen jij hem kocht, maar goed dat je vader er bij was om te betalen masselpik??

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

vliegvisgek

staan er medere op marktplaats en rob heeft toch ook een mooie vise te koop een hele goede zelfs :)