dag iedereen !

Started by Christoph, October 18, 2011, 23:29:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christoph

hallo !

Mijn naam is Christoph, ik kom uit duitsland en ga sinds twee jaren vliegvissen. Ik ben lid van de "Kreisfischereiverein Düren", maar ik woon in Grevenbroich, ca. 50 km van Düren. Ik ben vliegvisser sinds drie jaaren en heb ben begonnen met het vliegvissen toen ik in slovenie aan de Savinja was.
Ik ga niet allen vliegvissen maar ook vaak op snoek, brasem, en kopvoorn in de "Erft", een rivier naast Grevenbroich.
Ik ben 23, studeer an de universiteit keulen en wil leraar bij het wvo worden. Ik studeer Latijn, religion, en oudgrieks. Ik heb ook al een  haalf jaar nederlands gestudeerd en ik hoop, dat jullie kunnen begrepen wat ik bedoel, omdat ik een jaar niet meer nederlands heb gesproken/geschreven.  ;)
Als je vragen hebt, kan je mij altijd vragen.

groetjes,

Christoph

Plantje

Nou, prima leesbaar hoor! Er zijn zat Nederlanders die minder begrijpelijke taal schrijven! ;)

Welkom!

Vanwaar je keuze voor een Nederlands vliegvisforum? En we hopen natuurlijk snel veel en mooie foto's te zien van het vliegvissen en bijbehorend resultaat op de Erft! Wat is dat voor rivier? (Google heeft geen mooie streetview plaatjes van Duitsland :))

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

bij

Welkom hier op het forum. Je bent prima te begrijpen. Hier en daar een foutje.
Als je er behoefte aan hebt kunnen we je wel op wat foutjes wijzen. Alleen als je dit wilt!!!

Plantje

Quote from: bij on October 19, 2011, 09:37:54
Welkom hier op het forum. Je bent prima te begrijpen. Hier en daar een foutje.
Als je er behoefte aan hebt kunnen we je wel op wat foutjes wijzen. Alleen als je dit wilt!!!
Dan moet je wel iedereen gelijk behandelen en ook de rest op foutjes wijzen ;)