dag iedereen !

Started by Christoph, October 18, 2011, 23:29:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christoph

hallo !

Mijn naam is Christoph, ik kom uit duitsland en ga sinds twee jaren vliegvissen. Ik ben lid van de "Kreisfischereiverein Düren", maar ik woon in Grevenbroich, ca. 50 km van Düren. Ik ben vliegvisser sinds drie jaaren en heb ben begonnen met het vliegvissen toen ik in slovenie aan de Savinja was.
Ik ga niet allen vliegvissen maar ook vaak op snoek, brasem, en kopvoorn in de "Erft", een rivier naast Grevenbroich.
Ik ben 23, studeer an de universiteit keulen en wil leraar bij het wvo worden. Ik studeer Latijn, religion, en oudgrieks. Ik heb ook al een  haalf jaar nederlands gestudeerd en ik hoop, dat jullie kunnen begrepen wat ik bedoel, omdat ik een jaar niet meer nederlands heb gesproken/geschreven.  ;)
Als je vragen hebt, kan je mij altijd vragen.

groetjes,

Christoph

Plantje

Nou, prima leesbaar hoor! Er zijn zat Nederlanders die minder begrijpelijke taal schrijven! ;)

Welkom!

Vanwaar je keuze voor een Nederlands vliegvisforum? En we hopen natuurlijk snel veel en mooie foto's te zien van het vliegvissen en bijbehorend resultaat op de Erft! Wat is dat voor rivier? (Google heeft geen mooie streetview plaatjes van Duitsland :))

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

bij

Welkom hier op het forum. Je bent prima te begrijpen. Hier en daar een foutje.
Als je er behoefte aan hebt kunnen we je wel op wat foutjes wijzen. Alleen als je dit wilt!!!

Plantje

Quote from: bij on October 19, 2011, 09:37:54
Welkom hier op het forum. Je bent prima te begrijpen. Hier en daar een foutje.
Als je er behoefte aan hebt kunnen we je wel op wat foutjes wijzen. Alleen als je dit wilt!!!
Dan moet je wel iedereen gelijk behandelen en ook de rest op foutjes wijzen ;)

Het is trouwens eigenlijk "Alleen als je dit wil"  :-X (Geintje hoor! :D)

Hilco

#6
ik ga voor wilt

Sieger

Welkom Christoph, leuk dat je je hier hebt aangemeld en het Nederlands is prima te volgen, dus dat gaat helemaal goed....

Ik ben zelf ook aangemeld op het Duitse Fliegenfischer forum.... en haal daar veel informatie vandaan, ik hoop dat je het zelfde hier zult vinden....

Veel plezier!


Sieger

Plantje

Quote from: Hilco on October 19, 2011, 10:27:28
ik ga voor wilt
Klopt wel...dat is een kwestie van voorkeur ;)

Maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Christoph hoopt dat zijn stukje leesbaar is, maar op dit forum moet je niet te veel letten op taalgebruik en taalfouten die mensen maken. Dan word je helemaal horendol!  ;D

christianvt

Welkom hier! Het nederlands is inderdaad prima! Ben benieuwd naar je vangsten daar in Duitsland!

Rossie69

ach als het te begrijpen is is dr niks aan het handje.

Welkom hoor.

ik kan ook geen Duits hahaha.
maar nu lieg ik een beetje.
veel

Inderk

Gutentag Christoph,

Ihre Niederländisch ist besser als mein Deutsch :D
Welkom hier! En knap dat je zo in het Nederlands schrijft!

Mocht jij vragen hebben gewoon doen!
En kom je er niet uit, gewoon in het Duits doen, er zijn velen die Duits begrijpen, alleen niet kunnen schrijven.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


maurice

Welkom.
veel plezier en laat ons maar genieten van je vangsten.
en voor je het weet staat er een man of 10 bij je op de stoep.

ps, knap dat je het kunt en doet.(het nederlands)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

harlin

Quote from: Inderk on October 19, 2011, 23:47:31
En kom je er niet uit, gewoon in het Duits doen, er zijn velen die Duits begrijpen, alleen niet kunnen schrijven.
En anders maar half om half, dan hebben we het allemaal even moeilijk. ;)
::welkom::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN