Kerst snoek

Started by Dirty Harry, December 23, 2012, 18:18:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirty Harry

2 weken vakantie en op het programma staat klussen, klussen en nog eens klussen, ik sta goed en wel te sausen sms't mijn vismaat dat ie al 6 snoeken heeft :o ik werd helemaal gek met nog maar 1 uur daglicht te gaan toch maar ff de laarzen aan hengel pakken rugzak om en gaan met die banaan.
3e worp een enorme knal op de hengel en na een pittige dril een mooie dame van 86cm kunnen landen maar daarna toch te donker om nog door te vissen.
Maar morgen laat ik het klussen toch even voor wat het is en trek ik er even op uit ;)


Fly lunatic

Dat bleek dus een goed besluit om toch even te gaan vissen! Mooie snoek!

Rene V.

Mooie snoek Harry.Vandaag ook geweest,1 volger en 1 losser.Was al blij dat ik vis zag na de overvloedige regen.

Succes morgen,Rene V.

Christof van den Berge

Goed besteed dat uurtje voor de schemer, succes morgen!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Marksman

Leuke snoek zo voor het laatste uurtje.

R.S.N Flyfisher

Mooie snoek!
Voor zulke snoeken maak je tijd voor, groot gelijk en dat is toch veel mooier wark dan roppen met de kwast   ;D

hendri

mooie snoek man, lekker he zon uurtje.

Hilco

voor als je toch nog een half uurtje door wilt vissen ;



Plantje

Mooie snoek man! Waaide het niet wat hard bij jullie?

Dirty Harry

Stond wel een bak wind maar die had ik gelukkig in de rug alhoewel met een 9 lijn is ook tegen de wind in nog wel redelijk te werpen is.
Het stomme is dat ik met mijn vismaat op deze stekken met het koude weer van de afgelopen weken helemaal niks gezien of gevoeld heb, en gisteren een dag met 10 graden en de snoeken gaan helemaal los, wat me ook opviel dat er veel kleine vorentjes weer bovenin zaten.
Zelf denk ik dat de vele warme regen voor een opleving in het water zorgt, zo nu een bakkie koffie en dan gaan we maar weer eens kijken of ze nog thuis zijn ;)

Jasper

Zo! Prachtige dikke snoek! Ruige omstandigheden zijn ideaal voor snoek! Hopelijk kom je nog aan klussen toe ;)

R.S.N Flyfisher

Quote from: Dirty Harry on December 24, 2012, 08:28:38
Stond wel een bak wind maar die had ik gelukkig in de rug alhoewel met een 9 lijn is ook tegen de wind in nog wel redelijk te werpen is.
Het stomme is dat ik met mijn vismaat op deze stekken met het koude weer van de afgelopen weken helemaal niks gezien of gevoeld heb, en gisteren een dag met 10 graden en de snoeken gaan helemaal los, wat me ook opviel dat er veel kleine vorentjes weer bovenin zaten.
Zelf denk ik dat de vele warme regen voor een opleving in het water zorgt, zo nu een bakkie koffie en dan gaan we maar weer eens kijken of ze nog thuis zijn ;)

Suc6, wij (Gbrinks en ik) gaan vanmiddag ook even kijken of de pike wil hangen.
Gelijk ff de WF lijn uittesten van A&M

Rene V.

Vanmiddag ook even gaan vissen.Een snoek van 65 cm en een van 35cm die vol op de streamer klapte van 20cm haak 5/0.Als bonus nog een snoekbaars van 60 cm.

Rene V.

Dirty Harry

#13
Ik zeg tegen mijn vrouw vanochtend "ik ben maar even weg" ahum 11:00 uur gegaag en 16:00 uur thuis ;D
Het was weer een waar feest niet zozeer voor mij als vliegvisser (2 gevangen 2 los en verder nog 4 aanbeten) maar wel voor mijn spinmaat 5 gevangen en 3 los allemaal zo rond de 60-65cm.
Ik had nog wel een supergave situatie waarbij een snoek net toen ik de streamer uit het water tilde als flipper volledig uit het water kwam om toch nog naar de streamer te happen dit was echt kicken, ik weet niet wat die beesten bezield maar ze waren weer helemaal los 8)
Alleen deze foto's gemaakt, fijne feestdagen allemaal!


R.S.N Flyfisher

Mooi mooi mooi

Wij hebben vanmiddag gevist in een kanaal in Raalte.
Helaas niks kunnen vangen, ook geen enkele aanbeet gehad..
Of het aan de stek heeft gelegen.. toch een paar uur lopen struinen met z'n 2en  :-\  ::hulp::

Gerrit72




::goodjob::  Dirty Harry mooi werk, mooie snoeken man!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Prachtige vissen inderdaad  ::goodjob::

Dirty Harry

Ik heb helemaal de smaak te pakken gekregen en ik moest er weer even tussenuit!
Mijn eerste worp hup in de boom grr.. beetje trekken en we zijn weer los streamer valt in het water en ik zie een enorme kolk achter de streamer klein stukje strippen en bam hangen een  stevige dril en hoppa in het netje 80 cm YES... dat voelt goed!!
Op deze plek nog een paar keer geworpen maar verder niks gezien stukje verder naar links zit een duiker en daar zie ik een paar visjes wegschieten met dat ik dat zie ligt mijn streamer er al tussen 1 strip 2 strip bam weer hangen oei die is sterk na een 2 a 3 minuten dril land ik hem fijn in mijn netje een mooie dikke 84cm.
Daarna nog een uur of 2 verschillende stekken afgeweest maar niks meer gevoeld maarja mijn dag kon toch al niet meer stuk!
Als je alleen bent is het toch lastig foto's maken.



Plantje

Ik heb de werkdag erop zitten! Het is nu te donker, maar misschien moet ik toch maar weer eens wat streamers gaan knopen vanavond!

hendri

hij gaat lekker dirty harry! mooie snoeken!

Rossie69

Begint je naad al te lekken Hendri ?

;D

mannen gaan dr voor,zie meet lintje ;)


hendri

mn naad lekken?? hoe dat zo henk?

moet ik me ergens zorgen om maken? :o

Rossie69


hendri

ok, dan loopt er nog niets uit mn naatje vriend. ;)

Rossie69

vrienden heb ik niet ,moaten heb je.