[Mobiel] Verplaatsen van het "logout" knopje

Started by Koen, March 18, 2013, 17:21:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Hallo, is het mogelijk om de logout knop te verplaatsen? Als ik op mijn mobiel (Samsungs S3) over het forum brows dan zit die  (*&$%&(*(&$^$ logout knop precies onder de Home knop. En das met dikke vingers niet zo handig want ik druk dan nog wel es op de verkeerde knop waarna hij me dus uitlogt.

Plantje

In afwachting van reactie van Bas durf ik wel te beweren, dat dat waarschijnlijk moeilijk gaat zijn!

Ik neem aan, dat je even inzoomen met pinch-to-zoom al geprobeerd hebt. Dat maakt het klikken wel veel gemakkelijker.

Verder weet ik niet precies hoe het eruit ziet op een Samsung S3, maar als je bovenin kijkt heb je inderdaad de "Home" knop, maar een beetje eronder staat het hele pad. In dit geval is dat:"Vliegvissers.nl »
Vliegvissers Management » HelpDesk, Polls & Enquetes » Post reply (  Re: [Mobiel]  Verplaatsen van het "logout" knopje ) "  Als je van dat hele stuk op "Vliegvissers.nl" klikt kom je op precies hetzelfde punt als middels de "Home" knop. Misschien dat dat een workaround is.

Koen


HappyFisherman

Format van het forum kan niet veranderd worden. Heb elke keer last van "Mark all messages as read" terwijl ik gewoon een topic wil openen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

W3stland

De banner bovenaan verwijst naar dezelfde pagina dus ff daar op klikken scheelt een hoop gedoe. Daarnaast waren deze dingen er niet toen het forum nog tapatalk ondersteunde maar dat is sinds de update helaas niet meer mogelijk
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Erwin

Op mijn telefoon log ik helemaal niet uit. Scheelt ook inloggen. ik ben toch de enige die mijn telefoon gebruikt.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...