Welkom johnt

Started by Vliegvissers.nl Team, October 09, 2022, 09:41:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo johnt welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


johnt

Dank voor het toelaten. Ik ben een hobby visser, nee dat zeg ik verkeerd ik ben een mooi weer visser en meestal aan het vissen op witvis.
Afgelopen zomer heb ik in een vlaag een vliegvishengel aangeschaft omdat mijn buurman op de camping er ook een had en het mij intrigeerde om ook is aan die tak van de sport te snuffelen. Op de camping wat kunnen leren van mijn buurman en dit thuisgekomen ook weer opgepakt en zowaar ik heb vis gevangen wat mij stimuleert om door te gaan. Ik heb mij aangemeld op dit forum om mijn kennis te verruimen.

Op het moment zal ik ongetwijfeld de verkeerde hengel hebben en de verkeerde vliegen gebruiken maar daar kom ik wel achter. Voor mij is belangrijk dat ik plezier heb en af en toe wat vang om het plezier er in te houden.

Overigens, ik woon in Emmen Drenthe en zou het op prijs stellen als ik is met een ervaren vliegvisser mee kan lopen.

JohnT

Gert

Welkom JohnT.
Wat dat meelopen betreft: dat kan a.s. zaterdag, maar je moet er wel een flink stukkie voor (mee?)rijden.
Wie weet kan je iets afspreken met een of meer andere deelnemers, want er komen er wel een paar van ver weg.

Forumdag: Tour de OV 08?!?!?!