Niet om mee te vissen....

Started by Bone F, December 12, 2017, 16:22:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

Frans, ik had vanmiddag nog 3 ijsvogels gevangen aan het ovm met de kleefstokjes die je me gaf, werkt top ::goodjob::
p.s ze liggen opgeslagen conform jou eisen ;)

Bone F

 ::slaugh:: ja als het zo makkelijk was ennuh FAKE NEWS  zou goudfazant kuif zeggen!

Menno_siemensma

Quote from: Bone F on December 15, 2017, 21:52:58
Marco   ::bravoo:: ik had het niet beter kunnen verwoorden. Menno je zou je er echt meer in moeten verdiepen om die bind-kick te voelen. Hans de Groot, die helaas veel te vroeg naar de eeuwige rivieren is gegaan tig jaar geleden, was mijn grote inspirator man wat kon die fd vliegen binden. Die was weer de inspirator van Leo om zijn verzameling zeer exclusieve veertjes/ren in zakjes te stoppen en zodat nog meer fd vliegen gemaakt konden worden.
Jullie begrijpen het verkeerd, ik vind het binden van zulke vliegen ook leuk om te doen, maar het vasthouden aan die exacte soorten veren is mijns inziens niet nodig. Tuurlijk is het het mooiste met de originele opties maar zoals jullie ook allemaal aangeven zijn dit onbetaalbare en moeilijk te vinden materialen.  Dan ben ik pragmatisch genoeg om gewoon equivalent te gaan zoeken wat wel betaalbaar is.  Ook haken van 45 e per stuk... tja als ik voor dergelijke haken geld over had had ik ook wel een oldtimer of 2...
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje

Quote from: MarcelN on December 15, 2017, 22:51:57
Frans, ik had vanmiddag nog 3 ijsvogels gevangen aan het ovm met de kleefstokjes die je me gaf, werkt top ::goodjob::
p.s ze liggen opgeslagen conform jou eisen ;)
Laten we dit wel even met het benodigde korreltje zout nemen ;)

Bone F

Dan heb je aan 1 korreltje niet genoeg hoor ;D

Plantje

Je snapt het idee :) We willen hier stroperij niet promoten natuurlijk

Bone F

Ja Menno het zal voor de puristen een moeilijk worden in de toekomst.

Bone F

Quote from: Plantje on December 16, 2017, 09:58:11
Je snapt het idee :) We willen hier stroperij niet promoten natuurlijk
Wie M. een beetje kent snapt 't helemaal :D