Gert ruimt op

Started by Gert, January 14, 2012, 16:41:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Zo, ik ben ook maar eens aan het opruimen geslagen – kijken of ik mezelf en een aantal van jullie gelukkig kan maken.

FlyLite hengeltje inclusief reel en case.
Voor meer info, zie hier (zijn niet meer nieuw te koop zoals je ziet). Het gaat om de 6 ft versie voor een #4 lijn.
http://www.backpackinglight.com/cgi-bin/backpackinglight/flylite_fly_fishing_rod_reel_combo_mini.html
De lijn heb ik niet meer, maar verder in zeer goede staat. Weinig gebruikt, en daarom mag deze dan ook weg.
Prijs €80,-

Orvis T3 864-2 Midflex. Inclusief originele aluminium koker en sok.
Het topmodel van Orvis van een aantal jaren geleden. 8 ft 6 inch lang, 2-delig voor een #4 lijn. In zeer goede staat, maar ik vind 2-delig niet handig meenemen.
Prijs €150,-

SAGE VPS 590-4. Inclusief originele koker en sok.
9 ft, 4-delig voor een #5 lijn.
Ik ga voor Orvis.... Daarom mag deze weg. Verder gewoon een hele goeie hengel.
Prijs €150,-
VERKOCHT

Daiwa Hexagon Whisker. (8ft 6" voor een #5 lijn). Imitatie splitcane uit de jaren '80, van carbon. Mijn favoriete #5 hengel (ook al is ie 2-delig), maar ik heb er twee, dus MAG er eentje weg. Is een collector's item inmiddels, maar ook echt geweldig om mee te werpen en te vissen.
Prijs €150,-

Pezon & Michel Parabolic Ferre glashengel, inclusief bijbehorende reel. 8ft 6" voor een #6 of 7 lijn.
Een echte klassieker, maar meer een verzamelobject dan gebruiksvoorwerp – vind ik dan. Maar ik weet dat er ook mensen zijn die hier graag mee vissen.
Prijs €60,-

Ik heb nog meer, maar dat komt morgen of zo wel.

Als er interesse voor is kan ik het hopelijk meenemen naar de binddag.

Groet,
Gert

vliegvisgek

gert je hebt mail over de sage vr gr jeroen

A{b}r{a}xa{s}

heb je toevallig nog een #2 of #3 in de opruiming ? :)

Gert

@ Jeroen: je hebt een mailtje terug.

@ Bas: nee, dat zou voor mij ook een verrassing zijn als ik daar nog wat van tegenkom ;).
Heb voor zover ik weet van elk eentje. Maar is die FlyLite nix voor je? Is dan wel een #4, maar is echt een heel leuk prikstokkie van 1,8 meter.

A{b}r{a}xa{s}

zoiets heb ik, ik zoek echt iets lichters

Gert

De Sage is verkocht - gaat naar Jeroen.

Zal de rest sowieso meenemen naar de binddag.

(Hoe zeggen ze dat ook al weer: "Zien is kopen"?)
Groet,
Gert