Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn

Started by Sieger, September 23, 2011, 19:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ga het gewoon proberen :)

vanmiddag spullen bij elkaar zoeken en morgen om 8uur paraat om opgepikt te worden

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Johan

Gaat weer top worden luitjes 8)
als er nog speciale wensen zijn op bind gebied? dan nu graag laten weten dan kan ik daar spullen voor meenemen.

Johan

jur606

jongens mannen veel plezier morgen

(ik ga gewoon thuis mijn stokkie aan elkaar maken en de lijjnen  opspoelen en klaarmaken van materiaal
Mocht er dan ergens tijd vrijkomen kan ik het setje proberen.
gewoon gooien en oefenen ermee met drijven zinkend vliegje eraan, om werpen te oefenen (maar dat zal wel volgende week worden) teveel wind en teveel te doen het weekend.


maurice

Johan, ik zou graag je spinnen voor de film eens willen zien. (heeft niets met de binddag te maken maar toch)

zo de wekker is gezet.
heb er tot nu nog zin in.

nu even met Biska wandelen nog even poetsen koffer in pakken en spullen klaar zetten. kom maar op.

@ Evert ga je nog Tube binden?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

aalbrecht

ben er ook klaar voor om een dag gezeligheid en dom geklets aan te horen. morgen ochtent groetjes en rij voorzichtig
vliegvissen is een passie

DMeijer

Sieger, Bert Oldeman belde mij net op dat het hem toch niet gaat lukken om morgen mee te gaan naar Apeldoorn.
Hij excuseert zich vanwege zijn werk. Helaas ...  :-\
In ieder geval Jan Bruins en ik komen wel. En we willen ook meedoen aan de workshops, dus komen we tijdig aan.

Sieger



Sieger

bevede

Sieger, ik wil morgen ook nog even langs komen kan dat? Ik kan niet smorgens direct maar kom aan het begin van de middag.

Groet Bert

Sieger



Sieger

Sieger

Helaas het zit ff niet mee.....

Ik krijg net bericht dat ivm ziekte onze Duitse gasten, Rolf en Hans, er helaas niet bij kunnen zijn... Erg jammer omdat ik me er erg op had verheugd..... En zij zeker ook.... Het was dus ook niet echt een vrolijke mailwisseling.... En ze voelen zich erg bezwaard.... Maar als het niet gaat, dan houdt het gewoon op....

Wat nu...??? we hebben natuurlijk nog 2 fantastische bindworkshops die echt meer dan de moeite waard zijn, maar er is nu ook ruimte om nog 1 of 2 andere workshops te gaan houden....

Wie o wie  heeft er een goed idee en kan dit morgen nog invullen.....


Sieger

Johan

ik zal de hele dag beschikbaar zijn, laat maar weten wat er gebonden moet worden.

Johan

Useless

Pffff... er was toch een tijd dat die gasten het land niet uit te krijgen waren en nu willen ze niet meer  ::).
Maar even zonder dollen; het lijkt me dat er toch zat goede binders hier aanwezig zijn die de anderen iets kunnen leren. Gewoon even persoonlijk benaderen denk ik.

HappyFisherman

Zeer spijtig, maar overmacht doe je niks tegen. Net even weer m'n beautycase van stal gehaald en daar zat nog spul in dat ik er vorig jaar in had gesmeten HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Quote from: Sieger on January 20, 2012, 15:16:41
Helaas het zit ff niet mee.....

Ik krijg net bericht dat ivm ziekte onze Duitse gasten, Rolf en Hans, er helaas niet bij kunnen zijn... Erg jammer omdat ik me er erg op had verheugd..... En zij zeker ook.... Het was dus ook niet echt een vrolijke mailwisseling.... En ze voelen zich erg bezwaard.... Maar als het niet gaat, dan houdt het gewoon op....

Wat nu...??? we hebben natuurlijk nog 2 fantastische bindworkshops die echt meer dan de moeite waard zijn, maar er is nu ook ruimte om nog 1 of 2 andere workshops te gaan houden....

Wie o wie  heeft er een goed idee en kan dit morgen nog invullen.....


Ach Sieger, komt wel goed joh!!

Ik ga ook niet de hele dag natte vliegen binden!!
Ruimte zat voor andere patronen
Enneh.... vliegbinders om e.e.a. voor te doen genoeg lijkt me.
Een ieder heeft wel zijn of haar favo patroontje, en niemand is te oud of te ervaren genoeg om iets te leren cq op te steken!

We maken er een mooie dag van!!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


Koen

haakje 30? heb je er ook vergrootglazen bij?  ;D

HappyFisherman

Quote from: Klaas on January 20, 2012, 17:34:29
Als ik op tijd ben en me niet te pleuris rijd op een andere auto of vangrail,ik heb nog een hele hoop mini haakjes tot ergens in de # 30 dus wie heel klein wil binden.............je hebt alleen een vise en bobinholder nodig de rest heb ik.


Klaas

Kom ik wel ff bij je aan zitten, heerlijk dat pielen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

DMeijer

#368
Quote from: Sieger on January 20, 2012, 15:16:41
Wie o wie  heeft er een goed idee en kan dit morgen nog invullen.....
Sieger,
er komen zo'n 60 vliegbinders. Van beginners tot cracks. Van binders van voorn-vliegjes tot snoek-streamers. Er valt altijd wel groepjes te maken met bepaalde thema's waarbij binders van elkaar kunnen leren. Kortom, talenten en newbie's genoeg en er valt altijd wel wat te improviseren.

Zelf neem ik gewoon al mijn spullen mee en doe bijvoorbeeld mee met de workshop van Johan. Het zou bijvoorbeeld leuk zijn als er morgen ook noorwegen-kenners bij zijn bij wie ik kan aansluiten om Noorwegen-vliegjes te binden. Zelf ben ik 2 in Tsjechiƫ geweest en kan je laten zien hoe simpel Czech Nymphjes te maken zijn.

tot morgen!

Sieger

Gelukkig mannen.. Mooi om te zien dat er voldoende ideeƫn zijn om e.e.a. op te vullen..... We kijken dan morgen wel hoe we het gaan inrichten... Super!!!


Sieger

Sieger

Lijkt me mooi Bert.... Dan maken we een 'vario-tafel' waar we een aantal dingen kunnen laten zien en doen....

Rob wil aan beginnende binders wat technieken laten zien
Bert de wingshooter
Klaas ... Klein
Dick.... Tsjechische vliegen en
Evert kan nog iets met Peccari laten zien.... Wordt nog druk zo.... ;D


Sieger

drefter

Johan mei vliegen met je vleugeltjes wil ik graag een keer met je mee binden en de meis van bert ook graag.

Gr Martin

Rossie69

schuif ik graag aan Bert :)

die wings moet ik maar es weer opnieuw leren.


mrproper

Die wings zal je wel weer kapot scheuren met die grote klauwen   8)    ;D

mrproper

Weet bij lange na niet wat ik allemaal voor spullen mee moet nemen !!!!!


Iemand ????? ( behalve bindgereedschap en touw )