Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn

Started by Sieger, September 23, 2011, 19:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Linked Events

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

jan.K


Sieger



Sieger

Sieger

Nog even weer onder de aandacht brengen.... Jullie kunnen je nog aanmelden....

En ideeën zijn ook nog steeds welkom...!!!


Sieger

HappyFisherman

Oh ja, nu al zin an! Ik denk dat ik maar met de trein kom  ::proost::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Quote from: maurice on November 21, 2011, 23:16:26
wat gaan we binden?
of waar kunnen we uit kiezen?

We zitten eigenlijk nog een beetje op input van de deelnemers te wachten... We hebben wel een paar suggesties, maar misschien zijn er nog meer ideeën....

Als we alles verzameld hebben, overleggen we met Johan en Wilco... Helaas is André Kiezenbrink door problemen met zijn ogen niet meer in de gelegenheid om vliegen voor te binden....
En er is weer een uitnodiging naar Duitsland gegaan. Ik hoop dat Hans Hilgers weer aanwezig is en dat hij Kyll-patronen zal voorbinden.....



Sieger

ErickW

Sieger en Arno hierbij wat input/ideeën van mij, ook mede naar aanleiding van het lezen van suggesties in andere threads:
- Peccary patronen
- EP streamers binden voor snoek, zeebaars en forel (wellicht kan Edwin een workshop verzorgen)
- Goed, creatief en snel binden met gebruik van Bugbond (nimfen, streamertjes)
- Natte vliegen (Northern Flies)
- Essentiële droge vliegen voor het vliegvissen op riviertjes en rivieren in Europa (wellicht 4 patronen kiezen, CDC&Elk, Sedges a la Leon 
  Janssen, KGV, BWO, o.i.d.)
- Winternimfen binden

Lijken mij mooi bij de praktijk aansluitende thema's. Hier kun je er zo een aantal uit kiezen en blijven er thema's over voor toekomstige binddagen.  ;D

HappyFisherman

Jeemig Erik, op die manier moet ik ook nog echt aan't knuppen HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

dartmayor

Quote from: ErickW on November 22, 2011, 10:33:12
Sieger en Arno hierbij wat input/ideeën van mij, ook mede naar aanleiding van het lezen van suggesties in andere threads:
- Peccary patronen
- EP streamers binden voor snoek, zeebaars en forel (wellicht kan Edwin een workshop verzorgen)
- Goed, creatief en snel binden met gebruik van Bugbond (nimfen, streamertjes)
- Natte vliegen (Northern Flies)
- Essentiële droge vliegen voor het vliegvissen op riviertjes en rivieren in Europa (wellicht 4 patronen kiezen, CDC&Elk, Sedges a la Leon 
  Janssen, KGV, BWO, o.i.d.)
- Winternimfen binden

Lijken mij mooi bij de praktijk aansluitende thema's. Hier kun je er zo een aantal uit kiezen en blijven er thema's over voor toekomstige binddagen.  ;D

Ik wil eventueel wel winternimfen voorbinden.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Troutbuster

Neem ik wel een aantal Natte Klassiekers onder handen!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


Sieger

Dank je Jan en Joost!!! Super aanbod... We overleggen binnenkort hoe we e.e.a. in elkaar gaan steken en dan spreken we ff wat af ok???


Sieger

Troutbuster

"Petri Heil"


ErickW

Jan en Joost, goed initiatief. @Sieger, hopelijk heb je wat aan de input.

Sieger

Zijn al een heel eind mannen.... We hebben in elk geval 5 mensen die vliegen gaan voorbinden...

Johan, Jan, Joost, Wilco en Hans (uit Duitsland)... We zijn nu aan het verzamelen welke vliegen zij willen binden en zullen dan een soort van boodschappenlijstje op het forum plaatsen zodat iedereen voldoende tijd heeft de materialen bij elkaar te sprokkelen... Helaas hebben we dit jaar geen sponsor voor de materialen....

Daarnaast hebben we nog een aantal dingen die we willen aanbieden... De hele dag door vliegvisfilms, Rolf Renell zal er zijn om vragen over het vliegvissen in Duitsland te beantwoorden, een 2e hands verkoop-tafel en natuurlijk zijn ook de mannen van Maxwell & Strike aanwezig met een stand...

Uiterlijk begin december komt het volledige verhaal in een aankondiging... En ...

Inschrijven kan natuurlijk nog steeds.....!!!!!


Sieger

Gretl

Hey Sieger,
dank voor je mail. Bij dezen, ik meld me graag aan!

groet
Toro

Sieger



Sieger

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Sieger



Sieger

Sieger

We hebben inmiddels 5 mensen die gaan voorbinden, dat is voor deze keer ruim voldoende.....

Verder in de planning.... 2e hand markt, films, verloting en veel oh'en.... Als er lijntjes moeten worden vergeleken dan kan dat.... Ruimte genoeg buiten, maar dat kunnen we onderling afspreken neem ik aan....

Is hier behoefte aan?


Sieger

harlin

Heb al wat lopen met weerwolf,
al heb ik me nog niet opgegeven. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger

Quote from: harlin on November 27, 2011, 13:21:37
Heb al wat lopen met weerwolf,
al heb ik me nog niet opgegeven. ;)

En wil je het ook delen ???  (moet ik je er maar bij zetten dan.... )


Sieger

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Quote from: Sieger on November 27, 2011, 13:26:17
En wil je het ook delen ???  (moet ik je er maar bij zetten dan.... )
Wacht daar nog maar even mee,
als het er naar uitziet dat ijs ligt of veel sneeuw dan ben ik buiten te vinden ipv bij de kachel.
Ligt het nog open en het is goed snoekweer dan is dat ook nog een optie.

Die problemen heb je niet zo erg in maart. ;)
Zou het in maart zijn dan zou ik zeggen: ja is goed, of ik stond er al bij. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger



Sieger