Pflueger Trion 1990

Started by Ron-O, February 14, 2013, 14:33:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Ik heb deze heerlijke reel, nog in bezit, maar is gewoon te groot voor mij, ik zou hem graag willen ruilen tegen een #5 reel. Ik ben een keer erg gevallen op een krib langs de waal en toen is de reel iets beschadigd, een kras en deukje was het gevolg. maar geeft geen probleem met vissen alleen een schoonheid 's foutje.

Als iemand interesses heeft laat maar horen.

Gr, Ron-o

hannus

hallo Ron,
als je iets te koop aanbiedt, wordt hier wel verwacht dat je even de vraagprijs noemt. Wat die beschadiging betreft, zet er eens een fotootje bij. Een schoonheidsfoutje is een ruim begrip.

Ron-O

Ja dat is al vele malen geprobeerd, lukt telkens niet die foto's, en het liefst ruilen staat er bij.

Gr, Ron.

Ron-O

Foto's komen er aan als het goed is ::wakeup::  ::bravoo::

Ron-OOOOOOOO :o

harlin

Jij je zin,  ::zucht:: ;)



                                                                       



M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Ron-O

Harry bedankt Rakker.

Gr, Ron. 8)

Ron-O

Gooi dit topic er maar af, wordt niet op gereageerd.

Harlin bedankt voor je ondersteuning.

Gr, Ron-O

harlin

jij geeft snel op,
gewoon af en toe wat bumpen om de zoveel tijd ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Nigel

Ik heb er hoogstwaarschijnlijk geen knake voor Ron maar het is misschien ook handig op aftma klasse en een vraagprijs op te geven. Mocht iemand hem heel graag willen maar geen 5 reeltje in bezit hebben.. who knows  :)

Ron-O

Nigel, goed lezen, en google even en je weet welke lijn enz....

Ron.

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rick

Volgens de recensie's die ik kan vinden is dit een behoorlijk goed ding.. 
Bijna jammer dat ik 'm niet nodig heb...
Succes met de ruil / verkoop..

Ron-O

Ik zelf heb er met een DT#7F mee gevist op de hengel die Koen nu hebt, 9.6FT/#6, perfect in belance. Word aanbevolen een 9/10 lijn mee te vissen, ik denk met wat backing past er niet erg goed op. Maar dat is mijn gedachte. In iedergeval is de slip perfect, ik denk dat er weinig reels zijn in die prijsklasse met deze slip. Jammer dat ik de #5 niet heb, daarom graag ruilen.

Gr, Ron-O

RiverHunter

Wie wil deze goede reel, voor de wat zwaardere visserij? voor 60euro stuur ik hem naar je toe.

Das tocht niet duur toch? :) 8)

Ron.