Horse and country

Started by Hans uut Zwolle, August 13, 2015, 22:43:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans uut Zwolle

Voor degenen die het aangaat, op de zender Horse and country wordt momenteel elke avond
een uur lang een Brits programma uitgezonden over vliegvissen.
Tot vorige week waren het uitzendingen met Hywell Morgan,
momenteel draait het om John Bailey.
Geen idee of het achter de decoder zit, of dat je ervoor moet betalen,
Ziggo zendt het uit op kanaal 136.
Erger je niet aan de soms belachelijke vertalingen overigens....
Een leader wordt soms vertaald met, jawel, de leider..... ::bravoo::
Groet, uut Zwolle,
Hans

Sieger

#1
Zap er af en toe langs en kan nooit het volledige programma vinden, dus thanks Hans...




(en euh leider klopt op zich wel ... de lijn leidt de vlieg naar zijn plek op het water...  ::wtf::  ;) )


Sieger

Plantje

Ja, dat zijn wel mooie programma's. Persoonlijk vind ik Hywell beter en leuker dan John. Hywell legt meer uit en doet dat op een manier die me bijzonder aanspreekt: zonder een oordeel te vellen over beginners.
John is eigenlijk gewoon een ouwe lul die op zoek gaat naar het romantische van bepaalde aspecten van (vlieg)vissen. En soms is dat erg ver gezocht.

Volgens mij herhalen ze beide series zo eens in de tijd.

Marco B

Vind de programma's van Hywell Morgan aardiger omdat deze puur over vliegvissen gaan. Dit in tegenstelling tot de programma's van John Bailey. Zijn programma heet dan wel On the fly maar vaak gaat het over het 'coarse' fishing op allerlei soorten vis en is de vlieg in geen velden of wegen te bekennen.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Hans uut Zwolle

Natuurlijk is Hywell Morgan een stuk leuker dan John Bailey, spreekt mij ook meer aan.
Maar daartegenover staat: Ze zijn allebei dan weer leuker dan Knabbel en Babbel
op zondagmorgen...... kickuuuuuuh
Hans

MarcelN

Voor zover ik hier in de programmering van de dreambox kon zien zijn alle uitzending heden ochtenden om 05.00uur :o
Overigens heb ik ze allemaal al gezien destijds, zijn allemaal herhalingen met dat o.a centerpin vissen op roach/voorn enzo.

Hans uut Zwolle

Vanavond om 23.00 uur 2 afleveringen....
en natuurlijk zijn het allemaal herhalingen,
maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen voor wie ze nieuw zijn.
Hans

MarcelN

mmmm dan klopt er hier iets niet in de zender EPG, ik ga er dan maar eens naar kijken of ik wat gemist heb destijds :) bedankt!