anreeperdiep

Started by Menno_siemensma, March 24, 2017, 23:06:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Menno_siemensma

Gezien dat dit diepje vlak langs waar ik werk stroomt, was ik wel benieuwd of hier ook winde in op trekt? Lijkt er wel een prima water voor.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.


Menno_siemensma

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

jan114

Gewoon gaan proberen zelf uitvinden is veel leuker.

Beertje

Ik denk dat de optrek al achter de rug is. Maar je zou eens bij de vispassages kunnen kijken of je ze ziet.In de hunze is dat prachtig waar te nemen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Inderk

Alle wateren die in verbinding staan met Hunze, Drentse Aa, en andere oude beeklopen hebben een winde trek.
De een wat meer dan de ander. Gewoon proberen!
Wat een hulpmiddel kan zijn is google..... "vismonitoring Drenthe"
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


eendagsvlieg

Beste vliegvissers,

Voor de wateren tot aan Zeegse dus ook deurzerdipeje etc zijn apart visvergunningen nodig. Voor het Noordelijkse gedeelte de vergunning van de club van 100 en voor het deurzerdiepje de vergunning van Loon en Balloo. Voor deze gebieden geldt een gesloten periode tot 1 juni. Met andere woorden er mag helaas niet gevist worden wat ik ten zeerste betreur.. mooie viswaters...

Groet,

Eendagsvlieg

Menno_siemensma

Quote from: eendagsvlieg on March 26, 2017, 15:43:53
Beste vliegvissers,

Voor de wateren tot aan Zeegse dus ook deurzerdipeje etc zijn apart visvergunningen nodig. Voor het Noordelijkse gedeelte de vergunning van de club van 100 en voor het deurzerdiepje de vergunning van Loon en Balloo. Voor deze gebieden geldt een gesloten periode tot 1 juni. Met andere woorden er mag helaas niet gevist worden wat ik ten zeerste betreur.. mooie viswaters...

Groet,

Eendagsvlieg
Ik zie hem gewoon op de vis app staan in het blauw, op gedeeltes na waar je dan natuurlijk niet mag vissen. Waar staan die extra regels dan?
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

sjoerd

Ikzou dan gewoon de visapp aanhouden, je kunt dan immers bij controle aantonen dat je er mag vissen. Daarvoor is die app gemaakt
M.i. zal geen rechter je dan kunnen veroordelen. ::wtf:: :)