ff stadspark

Started by drefter, October 30, 2011, 20:21:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Had het idee om eens naar het stadspark te gaan om te snoeken hoorde goede berichten over dat water dus vanmiddag eens daar gaan kijken uurtje of 3 gevist 2 gevangen een gelost dus al met al geen slecht water maar een een foto van de andere wilde niet die zag de camera en dacht dus niet en spartel de spartel en weg was hij weer..

Gr Martin





Bert J.

Mooie foto's. Een keer wat anders als snoek i/h gras ;D
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

harlin

Je hebt het beter gedaan als mij Martin,
mijn idee was wat anders, het moest de polder worden.
Gisteren maar 1 volger in de stad.
Het was in 1 woord naadje.
Ik kwam 2 spinners tegen, het waren fervente vliegvissers.
1 van de 2 had vandaag voor het eerst sinds 10 jaar de spinhengel weer in handen.
Omdat de vangsten slecht waren dachten ze met de spinner eindelijk wel wat te vangen, dus ook niets.

Alsnog even naar de haven waar het ook niets werd.
Jaap komt later even verder naast me staan, ben gefrustreerd naar huis gegaan toen hij er een stuk of 4 had.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

mooie foto's, lijkt nog wel een knappe snoek ofnie?

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

beste vis

das gelijk het pr van Maurice naar de maan ;)

goed gedaan martin.


Koen

ik merk eingelijk best wel dat de meeste mensen liever buiten de stad vissen. wellicht omdat de natuur natuurlijk wat mooier is. Als kleine jongen viste ik eigenlijk altijd in de vijvers en slootjes in de wijk en ving daar toch altijd wel dikke snoeken. toch maar es een keer de vijvers in de rotterdamse parken af.

christianvt

He Martin!

Mooie pike! Hoe groot schat je hem??

Marksman

Mooie fotos van een mooie snoek.

drefter

Schat tussen de 60 en 70 cm was een mooi beest.

Gr Martin