Gezocht: Bind materiaal voor Streamers

Started by volschubeke, August 15, 2012, 20:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

volschubeke

heren,

Ik zoek bindmateriaal voor streamers. Ik kan dan diverse materialen proberen en daarna pas meer van dat spul te kopen. laat maar iets weten als je nog bindmateriaal kwijt wil evt tegen vergoeding.

groeten marco

Herman

Zal morgen es voor je kijken. Specifieke streamers in gedachten???
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

volschubeke

niet echt. ik heb wat EP spul maar ben nog niet echt tevreden over de flexibiliteit. heb te stugge haren(Action hair) en te soepele haren(junior EP). maar ik wil ook andere materialen proberen dan EP, en zonker . de streamers zijn bedoel voor snoek trouwens.

groeten marco

Jaspero

Heb nog wel wat spul liggen o.a bucktail in diverse kleuren en wat syntethisch hair. Zal even kijken welke kleuren precies.

Gr jasper

volschubeke

heren, alvast bedankt voor de tips en de moeite die jullie al genomen hebben.


Jaspero


volschubeke

ik heb het ontvangen.

ik ga er zeker iets moois van proberen te knopen. bedankt kerel. wat is dat gele spul voor iets?

groeten marco

Gerrit72


::goodjob:: Er volgen toch wel foto's van het resultaat?
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jaspero

Quote from: volschubeke on August 23, 2012, 19:59:34
ik heb het ontvangen.

ik ga er zeker iets moois van proberen te knopen. bedankt kerel. wat is dat gele spul voor iets?


Syntetische haren, nemen geen water op. makkelijker te werpen.
Ben benieuwd naar het resultaat.

volschubeke

zeker zeker..

morgen heb ik een middag vrij. dan ga ik weer binden. ik ga er zeker iets moois van proberen te maken.

ik zag laatst ook een mooie SVS van een dahlberg diver. maar dat lijkt me nog toekomst muziek. Eerst maar eens kijken wat ik er morgen van kan maken

groeten marco

volschubeke

morgen komen de foto's. nu nog even terrassen

volschubeke

Heren,

bij deze enkele van mijn bindsels. zoals beloofd. ook iets wat al op een Dahlberg moet lijken.

[attachment deleted by admin]

Jaspero

Netjes. Die zien er wel uit dat ze wat gaan vangen.
Heb je die dahlberg diver met deerhair gemaakt? (de kop dan)

Rossie69

Die dahlbergerkop mag nog wel meer aangedrukt worden.
tijdens het inbinden van je herte haar,hoe strakker,des te meer die gaat drijven.
maar leuke streamers  ::goodjob::

volschubeke

ja de diver is met deerhair. ik heb zo'n packer niet kunnen vinden in nijmegen. heb het nu met een wasknijper gedaan.

ik moet alleen een scalpel regelen om de kop te bewerken. dan wordt ie nog wat ronder. die blauwe bucktail is wel echt gaaf spul.

Jaspero

Bij de hema kun je een pakketje losse scheerbladen kopen die geschikt zijn om de kop wat ronder de snijden.

Team

Quote from: volschubeke on August 26, 2012, 10:36:17
ja de diver is met deerhair. ik heb zo'n packer niet kunnen vinden in nijmegen. heb het nu met een wasknijper gedaan.

ik moet alleen een scalpel regelen om de kop te bewerken. dan wordt ie nog wat ronder. die blauwe bucktail is wel echt gaaf spul.

Wat bedoel je met een packer, bij Action  Hema Kruidvat hebben ze van die kleine klemmetjes die de meisjes in hun haren hebben.

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

volschubeke

Bedank voor de tip.  ik heb laatst gewoon een kam gebruikt

Gerrit72


Ziet er goed uit, die gaan wel snoek opleveren!  ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

volschubeke

laten we het hopen. ik heb een nieuwe Orvis die ontmaagd moet worden.

Ook hoop ik dat mijn pa zijn eerste snoek op de vlieg vangt.

volschubeke

vandaag een superdikke envevelop ontvangen waarvoor mijn dank groot is. er zitten mooie glitters in en wat velletjes waarvan ik niet precies weet wat het is en hoe ik het moet gebruiken. ben ook erg benieuwd naar de manier van bewegen en gebruik van icelandic sheep hair.

helaas geen tijd meer om voor mijn polder trip  te knopen...

Gerrit72


Post je bevindingen (& foto's) maar, ben ook benieuwd.
Ook ik heb een partij sheep liggen, dan steek ik er ook wat van op ;)
& succes in de polder!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Herman

Die velletjes zijn de zogenoemde "snollesprei" velletjes... zijn vast wel patroontjes van te vinden.
Blij dat ze (eindelijk) aangekomen zijn. Het heeft even geduurd. Ik heb je in de mail al uitgelegd waarom....
Post je nog wel ff een (paar) foto(s) van de resultaten????
Succes er mee!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..