greys streamflex en snowbee diamond

Started by j.klopper, April 26, 2012, 13:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

j.klopper

Te koop greys streamflex 9 ft #4 :  150 euro  en snowbee diamond 10ft # 4 : 125euro

[attachment deleted by admin]

Arno

goeie foto's om een hengel te verkopen??????????


Gert


Arno


Herman

Wellicht dat er binnenkort andere foto's bij komen? Inderdaad kun je hiet niet al te veel van maken heer Klopper.
(hadden de anderen ook kunnen vragen.....)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Troutbuster

"Petri Heil"


j.klopper

deze advertentie is dan ook bedoeld voor echte sportvissers die deze hengels wel kennen.Dus niet voor forumtijgers die 1 keer per jaar aan de waterkant verschijnen....

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


golddigger

En je hebt zondag best lekker gevist Bert ;D
Ouwe forumtijger
Je vriend Perry ::)
(je weet wel, die transparante.............)

vliegvisgek

auwwwwwwwwwwww  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Sieger

#12
Quote from: j.klopper on April 26, 2012, 17:29:27
deze advertentie is dan ook bedoeld voor echte sportvissers die deze hengels wel kennen.Dus niet voor forumtijgers die 1 keer per jaar aan de waterkant verschijnen....

Ik snap dat de reactie op de foto's niet helemaal is wat je graag zou willen, maar je conclusie is toch op z'n minst wat voorbarig.....

Het gemiddeld aantal visdagen van de mensen die nu reageren ken je niet.... Ik zit zo rond de 100 dagen per jaar.... Op basis van de foto's die hier nu staan, zou ik de advertentie zonder meer overslaan.... Ook al zou ik de hengels kennen. Er is namelijk totaal niets op te zien.... Vooral: geen enkel detail wat de staat van de hengel maar enigszins zou kunnen laten zien is zichtbaar, bovendien zijn ze erg onscherp....

Just my 2 cts....


Sieger

ben

En ik denk dat wanneer je wat wil verkopen je je doelgroep zo groot mogelijk wil hebben om kans te maken om wat te verkopen, en een duidelijke presentatie kan je daarbij alleen maar te hulp zijn, daarbij beste man vind ik je reacties best wel een beetje arrogant!!!!! maar ondanks alles succes!!   

weerwolf

de snowbee was nieuw weinig duurder dan nu aangeboden als 2e hands
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

j.klopper

ik zal kijken of ik wat betere foto's kan regelen.Excuses aan de forellenput tijgertjes.....

Sieger



Sieger

ben

Waar woon je kunnen we effe kijke?

peter

En je kan ook niet iedereen naar putjes noemen ,vooral diegene niet die je nooit hoort of ziet hiero. 2-0

Wij zijn toch een hecht zooitje bijelkaar .Uit heel Nederland en Belgie.

Punt
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

dit is een goeie voor op de grote marktplaats.  ;D

volschubeke


vliegvisgek

reageerd niet meer na die antwoordjes  ;D ;D ;D ;D ;D

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

vliegvisgek

haha 20 euro klos fluor carbon kost nog meer

de eigenaar moet gewoon efkes nieuwe foto,s trekken teminste als hij het wil verkopen meer kans nu weinig kans en veeeeel gezeur ;)