Welkom Fluelaks

Started by Vliegvissers.nl Team, June 11, 2015, 11:13:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Fluelaks welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Fluelaks

Hallo mede-vliegvissers,  ::new::

Een aantal van jullie zullen mij al wel kennen, maar ik zal mij toch even in het kort voorstellen. Mijn naam is Hans van Dijk en ik ben woonachtig in Doetinchem. Het jaar heeft bij mij altijd twee seizoenen, 's-winters het volleybalseizoen en zomers is het vliegvissen. Volleyballen doe ik zelf niet meer actief (helaas slechte knieƫn), maar ik vind het spelletje nog steeds zo leuk dat ik er nog wel nauw bij betrokken ben. Naast foto's van mijn volleyballende kids maak ik dan met name foto's bij Orion uit Doetinchem (eredivisie).
Vliegvissen doe ik inmiddels iets meer dan 40 jaar. Het meeste tijdens vakanties in Zweden en Noorwegen, maar ik ben ook een aantal malen in Canada, Ierland, Duitsland, Tsjechiƫ en Denemarken wezen vissen. Ik vliegvis op diverse manieren, waarbij ik behalve de droge-vlieg-visserij (wie vindt dat nou niet leuk!) het tweehandige gebeuren op zalm en zeeforel toch wel het leukste vind. Er is uiteraard nog veel meer te vertellen, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Een dingetje misschien nog, ik houd van een no-nonsense benadering.

Skitt fiske,
Hans

maurice

Hans, welkom.
Vissen met de drogevlieg is het mooiste wat er is.
(2handig geen ervaring)

::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

 ::welkom:: en nog veel leesplezier hier op het forum.  En inderdaad is het droogvissen nog steeds de mooiste vorm van vliegvissen, maar niet altijd de effectiefste.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum Hans!

Gerrit

Raymond

::wtf::

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

joepegging

joep