Welkom collinhuygen

Started by Vliegvissers.nl Team, March 20, 2015, 20:09:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo collinhuygen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


collinhuygen

Dank jullie wel.

Ik zal mij even voor stellen, ik ben Collin huijgen 35 jaar oud en woon in dordrecht.

Het zit al een tijd in mijn gedachte, maar dit jaar gaat het gebeuren, ik ga vlieg vissen....
Normaal is het dropshotten/shadvissen, vertikalen vanuit de boot, fint en zeebaars met de spin/shad stok, tong met de strand hengels en helaas  gaat de lijst nog wel even door....

Aangezien ik een totale leek ben op dit gebied ben ik hier komen kijken en ik moet zeggen dat ik er nog veel moeite  heb gehad om mijn materiaal te selecteren.
De lijnen komen van Airflo een drijvende en een zinkende, de reel een scierre xdp+ met een resevespoel en een scierra a.n.t. 2, tenminste als het goed is.

Ik zag door de bomen het bos niet meer, maar ik heb een ingangetje op een bepaald gebied dus vandaar scierra, ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb.

De bedoeling is snoekbaars/baars op de rivier (waal) en rond mijn eigen eiland vanuit de boot.

Ik zoek alleen nog een adres voor streamers en vliegen voor snoekbaars/baars/snoek en winde, misschien kunnen jullie me de goede kant op duwen? verder kan ik nog heel veel tips gebruiken ben ik bang...

gr collin

Arie de Vries

Moi Collin, van harte welkom hier. En al ligt het niet echt op de route vanuit Dordrecht, je bent morgen op de forumdag in Baggelhuizen bij Assen van harte welkom, heb je een hele bult kennis op een kluitje, allemaal lui die je graag verder op weg willen helpen.
Veel plezier hier op het forum
Groet, Arie

FSCHAMP

 ::welkom:: collinhuygen en veel leesplezier hier op het forum.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hier Colin.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

wouter veuger


Raymond

::wtf::