Welkom JurjenF

Started by Vliegvissers.nl Team, August 20, 2012, 21:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo JurjenF welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


R.S.N Flyfisher


.Tom.


Derofly

Hallo Jur!
::welkom::
Ook nieuw hier? Niet meer op karper? Maar weer eens contact hebben, kunnen we mss samen met de vliegenlat gaan zwiepen!

grts
JOs

Gerrit72


;D WELKOM JURGEN  ;D (je kan ook met de vliegenlat op karper...)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

JurjenF

Hallo mede-vliegvissers, na jaren (ik denk meer dan 35...) heb ik het vliegvissen (ook) weer opgepakt. De voornaamste reden is dat ik actief vissen leuk vind èn omdat we regelmatig Zuid Afrika bezoeken waar je prachtig kan vliegvissen. Dus een beetje beslagen ten ijs komen daar is wel een voordeeltje. Het 1e ruisvoorntje is al binnen. Mijn setje bestaat uit een Airflo WF5F lijn die op een Shakespeare reel zit en een Progress Fly (made by Shakespeare volgens de verkoper) # 5/6 hengel. Nu nog mijn werptechniek(en) bijpunten. Ik woon tegenover de Oude IJssel en ik heb daar al mooie windes (op de spinner!) gevangen dus met die vliegenhengel moet ook gaan lukken. Ik hoop een boel op te steken hier. :-*
Fishing is cheaper than therapy

A{b}r{a}xa{s}

Jurjen, welkom op Vliegvissers.nl,
veel leesplezier hier toegewenst. :)