welke forelvijver???

Started by vliegvisserdorian, January 05, 2012, 17:18:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

ik ga misschien  (als ik me pa kan overhalen) zondag naar een forelvijver. Wat is dan een goede vijver die niet veel langer dan een uurtje rijden is vanuit Nootdorp???
Is de eemhof misschien iets? (kheb geen waadpak dus dan wordt het de kleine vijver)

jelle

appeltern is ook een goeie optie
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Gert

Vorige week woensdag was het erg goed op de kleine vijver van de Eemhof. Grote vijver was helemaal nix - schijnt iets mee aan de hand te zijn, want het was ook heel erg troebel.
Maar je hebt ook voor de grote vijver geen waadpak nodig hoor. Gewone laarzen is al voldoende - en zelfs met gewone schoenen kun je er vissen als het moet.

Op de kleine vijver: diep vissen en heeeeeeeel langzaam binnenstrippen met groene of zwarte streamertjes. Althans, zo was het vorige week ;)

Groet,
Gert

vliegvisserdorian

@jelle, de laatste keer dat ik in appeltern was was het zeer slecht, 1 zalmpje en 1 regenboogje
maar ik denk niet dat het gaat lukken om me pa te overtuigen :o

ben

Berekuil in Putten bij Nijkerk is ook niet verkeerd!!!

Arno

flevo on ice
je pa schaatsen en jij vissen kan niet mooier toch

Gr Arno

ben

Kan je in dit jaargetijde bij rustig weer ook goed vangen op Flevo on Ice?

jelle

Quote from: ben on January 05, 2012, 20:29:38
Berekuil in Putten bij Nijkerk is ook niet verkeerd!!!
maar nu is het hek op slot ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisserdorian

berekuil zou inderdaat ook nog kunnen
en me pa op schaatsen ik zie het al helemaal voor me ::rofl::

ben

Wanneer begint vliegvissen bij Flevo onIce weer, kan het niet vinden op hun SITE

jelle

Quote from: vliegvisserdorian on January 05, 2012, 22:23:22
berekuil zou inderdaat ook nog kunnen
en me pa op schaatsen ik zie het al helemaal voor me ::rofl::
de berenkuil is dicht staat op hun site
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisserdorian

o okej dan wordt het toch denk maar eemhof

vliegvisserdorian

ik denk dat het zondag toch maar zederik wordt

EN ik heb net met me pa weten te regelen dat we met pasen 3 of 4 dagen naar wild gaan!!!

vliegvisserdorian

kga niet vandaag me pa had een of andere nieuwjaars receptie en dat was ie vergeten ::)

jelle

Quote from: vliegvisserdorian on January 08, 2012, 10:16:44
kga niet vandaag me pa had een of andere nieuwjaars receptie en dat was ie vergeten ::)
dat heb je as je ouder word he :D
maar der komt wel weer een kans
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens