Het zit er op.

Started by maurice, April 06, 2021, 09:04:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

Langs deze weg wilde ik nog even alle mensen bedanken voor de mooie tijd samen.
Al die visdagen,  weekendjes, binddagen en vooral vriendschap.
Voor mij is het klaar, het lukt niet meer.
Inmiddels alles al verkocht zonder gezeik.
Dus ik heb hier niks meer te zoeken.

Vrienden het gaat jullie goed en we houden contact.
Voor de rest veel plezier met deze geweldige sport en ik hoop dat u allen net zoveel plezier mag gaan beleven aan het vliegvissen als wat ik heb gedaan.

Bedankt en misschien tot ziens.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Chaisedieu

Beste Maurice,

Sterkte en hou je taai!

Cheers, Marten

JEVDE

Beste Maurice,

We kennen elkaar niet. Maar dank voor je bijdrage aan dit forum. Nuttig voor mijzelf, en anderen. Lijkt me een bittere pil om te slikken, niet meer kunnen vliegvissen. Hoop dat je leuke andere bezigheden hebt die nog wel kunnen.

jevde

PdH

Maurice,

Ik wens je het beste.
Wie weet zien we elkaar nog eens ergens.
grtn, Peter.

Menno_siemensma

Sterkte ermee, taaie bedoening iets te moeten laten omdat het lichaam niet meer wil.  :(
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

paul de bruijn

Maurice,ken je inderdaad niet persoonlijk,sterkte in ieder geval.

Gert

Dat is spijtig om te lezen Maurice! Jammer dat het vliegvissen en binden niet meer gaat, maar ik hoop dat er toch nog wel andere leuke dingen zijn waar je nog wel plezier aan kunt beleven.

En jij vooral ook bedankt voor alles wat je voor het forum en de forumleden hebt gedaan. Organisatie van diverse forumdagen, je aanwezigheid met mooie verhalen en tips op de forumdagen, je humor, je - soms ook terecht kritische -  bijdragen in alle topics, je gulheid. Hopelijk zien we elkaar nog eens ergens.

Groet,
Gert

Beertje

#7
Spijtig dit te moeten lezen Maurice. Ik hoop dat je je nog wel een beetje kunt vermaken met andere bezigheden. Als corona het toe staat komt er de komende herfst vast wel weer een binddag in Apeldoorn.misschien ben dan in staat om nog even langs te komen om bij te praten. En op z'n Drents gezegd: "de kop d'r veur".
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Dréke

Ik ken je niet Maurice maar veel succes verders, jammer dat je met je hobby bent moeten stoppen, hoop dat je nog genoeg andere bezigheden hebt

Greetz Dré


Vliegvissen, een passie die nooit ophoudt

bronco billy

Sterkte Maurice. Grt Peter

MartinT

Hallo Maurice.
Ik heb de indrukwekkende verhalen/berichten van je vismaten en jezelf de laatste jaren een beetje gevolgd.
Kan me nog foto's herinneren waarbij je met rollator in de Kyll staat. Diep respect.
Het ga je ondanks alles goed!

Arie de Vries

Maurice
Met plezier denk ik terug aan je bindlessen tijdens de binddag in Apeldoorn. Het is jammer dat het niet meer gaat. Ik wens je sterkte.
Groet, Arie

markpiet

Hoi Maurice,
Bedankt voor jouw bijdragen op het forum en alles daar om heen de afgelopen jaren.
Ik wens je nog veel plezier met de hobby's die je nog wel kunt beoefenen.
We zullen je missen hier.
groeten van Mark
><((((0>

FSCHAMP

Hoi Maurice,

ik ken je ook niet persoonlijk, maar ik heb altijd je bijdrages hier aan het forum sterk geapprecieerd. Het moet inderdaad zwaar zijn om je hobby's (het waren er twee) niet meer te kunnen uitoefenen.  Ik wens je alvast sterkte en veel plezier met de mogelijk andere hobby's, die je nog wel kan uitoefenen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Plantje

Maurice, we hebben echt wel eens hier en daar onze meningsverschillen gehad. Ik wil je bedanken voor al je bijdragen voor het forum en forumdagen! (Daar vallen ook de kritische noten onder!)

Ik denk dat je het nog veel langer vol hebt gehouden dan heel veel mensen verwacht hadden! Wees er zeker van, dat je hier op het forum altijd welkom bent!

Marco B

Jammer Maurice. Ik heb al bijna een jaar niet gevist vanwege gezondheidsproblemen en mis het verschrikkelijk, laat staan wat dit voor jou moet betekenen.  Sterkte en we houden contact  via  Facebook.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

vanderschoor

Dag Maurice,
Hoewel we elkaar niet persoonlijk kennen: hartelijk dank voor je bijdragen en alle inspanningen. Sterkte!
Hartelijke groet,
Wim
There's a fine line between fishing and just standing on the bank like an idiot.

wh82

Veel sterke Maurice en het allerbeste!

maurice

Dank jullie.

En ja gelukkig nog genoeg andere hobby's.
Dus vervelen hoeft niet
::bbq:: ::proost:: ::proost::

bij

Maurice,  wij kennen elkaar persoonlijk niet. Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdrage en ook je gulheid.. Ik kom je op fb met je andere mooie hobby's tegen.