iemand ervaring greys GR30 (#8)?

Started by quaden, July 29, 2015, 18:28:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

Hallo,

ik zoek een hengel met een hogere aftma, nu zag ik de GR30 serie van Greys.
heeft iemand ervaring met deze hengels? ik zou wel eens op polder snoek willen vissen of andere grotere vis op de rivier.

graag zou ik dan uw mening willen horen.

mvg,

FrancoisCKX

Ik heb niet de GR30 maar de GR50 (aftma 5) en die is geweldig. De GR50 serie heeft vooral in de Britse pers goed gescoord. Bij mijn visclub is ook iedereen erg enthousiast die er een paar lijntjes mee geworpen heeft.

Maar de GR50 is natuurlijk geen GR30, en #5 is natuurlijk geen #8... Het beste advies zou natuurlijk zijn om een winkelier te vinden die ze levert en hem eens uit te proberen. Ton Temming in Utrecht heeft mij de GR50 verkocht, misschien heeft hij ook de GR30?

Troutbuster

"Petri Heil"


quaden

klopt, daar heb ik hem ook voorbij zien komen. alleen zou ik nog graag wat info willen van mede-vissers.

mvg,

Troutbuster

Ik ben persoonlijk verknocht aan het merk Greys, echter de GR30 nog nooit aan de tand gevoeld

Echter...

Ik weet dat Jan Kees Hamelink een fervent vliegvisser op " zout groot wild" is en dus zal hij jou haarfijn uit de doeken kunnen doen wat deze GR30 serie waard is!!

Nogmaals succes en groet

Jan
"Petri Heil"


Esoxlucius


quaden


quaden

ik heb jankees hamelink gemaild en ik moet zeggen eerlijk en duidelijk advies.
ik twijfelde tussen gr50 en gr30 en meneer hamelink heeft mij de gr30 geadviseerd vanwege de vis omstandigheden.

top :)

Hidde

Troutbuster , klopt het dat ik ergens heb gelezen dat jij de xf2 serie hebt.?
Heb wel,interesse in een xf2 salt in aftma 7.. Lees ik veel goeds over dat wel..