Welkom Mettrop

Started by Vliegvissers.nl Team, February 28, 2016, 19:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Mettrop welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Mettrop

 Kort voorstelrondje: Ik ben Wilco, kom uit steenwijk, en ben kortgeleden zeer geïnteresseerd geraakt in vliegvissen, en dan in het snoekvissen met streamers.
Nu doe ik dat nog met de spinhengel, maar de geweldig gave visserij zorgt ervoor dat ik het ook graag met de vlieghengel wil leren. Ik weet dat aangeraden wordt met een # 5/6 te beginnen,aar ik heb totaal geen inreresse in het witvissen, en op de forellen put kom ik maar eens per jaar.  Ik hoop hier veel op te kunnen steken!

Wilco

Raymond

Welkom Mettrop  ::welkom::
::wtf::

HappyFisherman

Welkom Wilco en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Moi Wilco
Welkom op het forum
Leren werpen met een vlieghengel gaat eenvoudiger met een vijf dan een zeven. Zeker als je grote snoekstreamers wilt werpen zal dat in het begin niet meevallen. Sterkte
Groet, Arie

Ochi

Wilco,

welkom en als je niet op de kleine vissen wilt vissen moet je het ook niet doen!
Zonde van je geld als je het niet gaat gebruiken en met die 8 kan je buiten de snoek ook geweldig uit de voeten op zee.
Op 1 a 2 keer per jaar na vis ik nooit lichter dan een 6 en de 8 was afgelopen jaar mijn meest gebruikte stok.
Ik vis zeg maar van 6 tot 12 enkelhandig en 7 tot 10 dubbelhandig.
Wel blijft het zaak dat je het werpen gaat leren en de theorie zegt nu eenmaal dat dit met een lichte hengel beter gaat. Ik ben er van overtuigd als je hulp of les krijgt je er met die 8 ook wel komt.

En laten we eerlijk zijn de subtiele manier van vissen met een vliegje maat 18 gaat op snoek en zee ook niet op.

Greetz Ochi

Beertje

Welkom Wilco. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Gerrit59

Welkom en veel plezier op dit form.

Gerrit