Snoeken

Started by streamergek, January 12, 2011, 19:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

streamergek

Morge van plan om het even met de streamer te proberen.
Zijn er nog tips ivm. met de kou van de laatste tijd plekken waar er nu meer kans is zoals onder bruggen of zoiets? wat voor kleur streamer?

maurice

idd, onder bruggen, langs rietkragen en of bij ik het water hangende takken of bomen.

kleur van de streamer, ik zou het nu niet weten.
gewoon verschillende kleuren proberen 
::bbq:: ::proost:: ::proost::

pierre

Grote kans dat het water bruin kleurt met al de regen van vandaag; ik zou voor zwart of juist wat felle kleuren/contrasten gaan, en streamers die wat 'lawaai' maken.
Als het inderdaad zo'n 10 graden wordt zondag weet ik ook wel wat ik ga doen.

Rossie69

ik ook nu.

ff een streamer leren zwemmen.
wil natuurlijk,even bijkomen van alle geweld van de afgelopen maanden

pierre

Hoe liggen de wateren bij jullie er dan bij Henk ?
Wold Aa zal wel meer water in staan dan tijdens de snoektour Meppel, denk ik ??

Hebben jullie in de omgeving nog wat wateren (meertjes/zandafgravingen) die helder blijven met deze regen ?

Gr. Pierre.

maurice

en nog wat gevangen?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Zondag wil ik dat even proberen.

Ja water is nu koffie likeur.
kolkt er doorheen maar al het water waar we de toer hebben gehouden is bevisbaar nu.
waar we gestart zijn,das reddelijk te doen wel bruin maar het is winter.

daar gaa ik ook ff proberen,en dan op naar Ruinerwold,daar ook maar ff proberen,en niet bij dat boertje :)

hendri

nou dan heb je meer mazzel als hier an de voart henk. ik ben vanochtend weer ff hoopvol bij mn snoekstekkies langs gereden voordat ik naar mn werk ging. maar hier liggen de plekkies allemaal nog dicht. ja de plekken die open zijn, dat zijn weer de stukken waar je nauwlijks kunt vissen. of een veel te hoge wal. of veel te hoog riet voor je. of veel te hoge struiken recht achter je. dus hier is het nog huilen met de pet op met al dat rot ijs.

ps, wie weet hoe het er in mastenbroek aan toe is? is daar het grootste gedeelte al weer dooi?

Rossie69

ach met tempratuurtjes net boven 0 is al dooi :lol:

denk niet dat het daar hard gaat.

Edwin ff mailen mischien?

maurice

je zult wel op de stek van Gerrit gaan staan.

je weet het he, rose baarsstreamer.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

kwam vandaag nog ff langs het kanaal hier, en ja hoor. het begint hier ook eindelijk weer vloeibaar te worden. nu nog eens zien wanneer er weer wat tijd is om te vissen.

streamergek

vandaag even geprobeert uurtje gevist 4 aanbeten gemist. Volgende keer hopelijk wel vis

Rossie69

hier valt niet te vissen,giert erdoor,weinig kans van slagen denk ut.

dan maar weer afwachten dat het zakken gaat,volgende week weer nachtvorst,dus dat weer lekker.


Tim

Wij gaan morgen even een rondje maken hiero. Alles is open maar wel hoog....

streamergek

Paar keer op pad geweest voor snoek maar nog steeds niks iemand nog tips.

Rene V.

Heb afgelopen weekeinde gevist,totaal 6 snoeken gevangen,diverse kleuren genomen maar alles gevangen op wit met rode kop en wit met rode keel.Water was bruin,niet altijd een pijl op te trekken,vaak vang ik in bruin water met oranje/geel nu op deze kleur geen stoot.

Groet Rene V.