goede, goedkopere 4lijn

Started by sietzedevisser, June 26, 2012, 00:17:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sietzedevisser

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede aftma 4 lijn voor mijn 9' 4# scierra matuka. Het liefst een lekker opvallend kleurtje want het word mijn nymph hengel. Helaas zijn de centjes ver te zoeken dit keer dus zoek ik een lagere prijsklasse zeg maar rond/onder de 30 euries. Als iemand ervaring heeft met de a&m lijnen van 10 euro hoor ik dat graag want wat ze beweren klinkt nogal ongeloofwoordig gezien vorige ervaringen in die prijsklasse.


weerwolf

ff zoeken sietze, de laatste tijd is er veel over lijnen te doen geweest.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Damman

Hoi Sietse,

Ik heb zelf geen ervaring met deze lijnen, maar naar wat ik gehoord heb van diverse ervaren vliegvissers onder ons dat het zeer goede lijntjes zijn.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

sietzedevisser

ok die gaan we eens proberen dan. En voor dat geld kan het nooit kwaad. En maar eens gaan slapen haha.

Marcelk

A&M zeker doen, heb er zelf diverse lijnen van.

sietzedevisser

liggen ze ook beetje recht op het opppervlakte? Hebben ze veel geheugen? En werpen ze goed? In dat geval bestel ik er 2 en laat ik het horen.

Gerrit72


Heb er ook net 1 aangeschaft bij A&M, werpt goed en is mooi soepel, ook ik zeg doen! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

DOEN werk er ook mee zijn goed!!

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

voor de prijs hoef je het niet te laten, gewoon proberen hoe het bevalt :)

vliegvisgek

totaal geen ervaring mee maar hoor er goede dingen over zelf zou ik het ooit vast kopen heb nu nog zat lijnen
dus doen voor die 10 euro ;D ;D

marc

zie dat er meerdere zijn die over deze lijnen best te speken zijn ,had graag eens geweten welke kern er daarin zit .
denk monofil?