MODS !!! slappe hap

Started by weerwolf, March 01, 2013, 10:17:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Youri

Quote from: hilco on March 01, 2013, 19:47:49
dat was een afspraak tussen Rov van H   Speycast (een beetje )  , maurice en ik .

we zouden alleen een maand zwijgen om te kijken of het forum daar beter van werd.

een en ander afgesproken in jouw vakantie


volgens papa heeft hij geen afspraak gemaakt over een maand stil zijn.
niet met jou niet met Rob en niet met Bert.
was en is iets wat hij voor zich zelf doet en deed, misschien maar beter ook.

maar wel raar Hilco dat jij als moderator weer actief bent.
hij )papa) kan er met de kop niet bij.


zo namens papa.

groet

Youri

Moderator

ik ben niet actief als mod ,   ik heb vanochtend geprobeerd te helpen door een slot op verzoek te plaatsen.


Ik denk er wel weer over om mijn functie op te nemen, dat heb ik ook gemeld paar weken geleden in welkom Hilco topic.








jelle

Quote from: Youri on March 01, 2013, 20:42:23

volgens papa heeft hij geen afspraak gemaakt over een maand stil zijn.
niet met jou niet met Rob en niet met Bert.
was en is iets wat hij voor zich zelf doet en deed, misschien maar beter ook.

maar wel raar Hilco dat jij als moderator weer actief bent.
hij )papa) kan er met de kop niet bij.


zo namens papa.

groet

Youri
praat ie hier toch nog
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

MarcelN

Quote from: Moderator on March 01, 2013, 20:45:09
ik ben niet actief als mod ,   ik heb vanochtend geprobeerd te helpen door een slot op verzoek te plaatsen.


Ik denk er wel weer over om mijn functie op te nemen, dat heb ik ook gemeld paar weken geleden in welkom Hilco topic.
Dat jij je zo in de hoek laat schoppen zeg, ik weet niet meer waar het stond maar je kreeg er persoonlijk van langs(niet van Ernie), daar moet je boven staan! Zeker met deze functie!!
Maar we zijn er het wel over eens dat het achter dat toetsenbord een gevalletje 'gebakken lucht' is, in real life vallen ze best mee hoor. Stelletje oliestokers 8)

Moderator

geen van de oliestokers/tweeling/cracks/vliegvissers  of hoe we ze ook willen noemen zijn aanleiding geweest voor mijn stoppen .


dat waren meer aanvallen uit eigen kamp..........friendly fire dus ..............




Gerrit72

Quote from: weerwolf on March 01, 2013, 20:40:18

Ik ga morgen weer vissen, zondag denk ik ook wel en dan kom ik er waarschijnlijk achter dat het nog steeds zo is.

of gaan we het nu anders bewijzen jongens ? gezichten de goede kant op en genieten van onze hobby.

::agree::

Laten we voor die tweede regel gaan en ophouden met elkaar vliegen af te vangen  ::)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Quote from: weerwolf on March 01, 2013, 18:06:52
Wat nou plantje? voel je je aangesproken? 
Tuurlijk voel ik me aangesproken. Met een titel als deze en ik in de rol van mod voel ik me zeker aangesproken! ;)

Maar wat ik ook graag wil aangeven is, dat sommige dingen ook gewoon aan mensen voorbij kunnen gaan. Ik zag het topic over de reel van onder de € 300,- voorbij komen en zag er niet veel kwaad in. Eén van de problemen die we de laatste tijd ook zien is dat topics in no time escaleren! Dat is iets wat in het moderator team echt wel af en toe naar voren komt. Hilco en ik hebben bijvoorbeeld regelmatig in de chat overlegd over wat we met bepaalde zaken aan moesten. Ook zijn sommige topics in de beheerderscorner van tijd tot tijd een soort van chat topic geweest waar alle moderators hun bijdrage deden. Om vervolgens één moderator het woord te laten doen. Persoonlijk lijkt me dat beter dan dat we ín de topics zelf ook nog eens als moderators over elkaar heen gaan vallen om het maar zo snel mogelijk in goede banen te leiden... Als een mod het heeft opgepakt kan die mod er ook prima mee verder. Als de mod vragen heeft over hoe het aan te pakken kan hij die bij de andere mods neerleggen. Dat gebeurt ook daadwerkelijk zo!

Maar de laatste tijd gebeurt het regelmatig, dat je een paar uurtjes niet op het forum kijkt en één of ander topic al weer helemaal uit de hand gelopen is. Dat is soms gewoon niet in de gaten te houden. Ja, moderators horen dat te doen... Nee, moderators kunnen niet altijd 100% alert zijn. We willen ook nog graag een beetje aan vissen toekomen :)

Troutbuster

Quote from: Gert on March 01, 2013, 20:34:33
Zo, die kan Vliegvissurt in z'n zak steken! Toch, Jan?

Groet,
Gert

Ach Gert, "wie de schoen past, trekke hem aan" !!
Daarnaast heb ik het tegen de "moderator incognito", en verder tegen (bijna) niemand dus.....
Ik weet niet wat je insinueerd!?

Geeft ook niet, diegeen die "het in zijn zak" wil steken , doet dat dan ook wel!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Moderators en Site beheerders???

Tsssss "my ass"

Waar is Bas "when we need him" ???
Wat nu aan de orde is, is een slap aftreksel van een echte "Kapitein" van dit forum schip dus...

Ieder zijn kwaliteit natuurlijk!! maar toch....

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Bas heeft zijn eigen hengel ontdekt en van nieuwe actie voorzien, veeel belangrijker... ;D (let op, smiley alert)

Troutbuster

Ja!!!!  zijn korte "Gig Game" stok!! ;) ;) ::agree::
De gehaakte Zeemeermin, geeft behoorlijk tegengas denk ik! ;) ;) ;)

Maar geen nood, as zondag onderwerp ik Bas wel aan een "kruisverhoor"!! ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Quote from: Troutbuster on March 01, 2013, 22:30:25

De gehaakte Zeemeermin, geeft behoorlijk tegengas denk ik! ;) ;) ;)

Denk het niet, er stond 'Fragile' op de 'doos' en ik hoorde laatst dat 'ze' al wat gebroken had, tijd voor de BellyButt :o

hilco

Kapitein kan makkelijk benedendeks zijn als er goede stuurmannen op de brug staan 8)

Troutbuster

#38
Klopt Hilco, "Goede Stuurmannen" !!!

Tsja........ (iets met aan wal staan en zo....) ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


hilco

Stuurmannen kunnen nog zulke goede papieren en vaardigheden hebben , als de bemanning uit is op muiten help niets.......

En toch denk ik dat we allemaal de zelfde koers kunnen varen .


Beertje

Volgende week wordt het fantastisch visweer.Dan houdt dit oeverloos gezever misschien eindelijk eens keer op!!!! ::argh:: ::argh::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Troutbuster

Leiding geven is een vak en een kunst,
ook aan "muitend" personeel!!

Niet iedereen is "gemaakt' voor dit vak!

Gr

Jan
"Petri Heil"


hilco

leiding geven is voor de kapitein , de stuurmannen sturen enkel.

misschien moeten ze wat minder bijsturen bij zij en tegenwind?

Troutbuster

Hilco. het feit dat jij een vraagteken zet bij je laatste zin, zegt genoeg!!

Wat meer of minder zij en tegenwind, deerd een goede stuurman niet!!

De Kapitein zal het verschil niet eens merken en het schip blijft stabiel in alle voorkomende omstandigheden!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


hilco

Dan gaan we een andere koers varen !!

Indien nodig sturen we wat bij .

de ruwe matrozen en de gasten op het cruiseschip komen er onderling wel uit.........

Troutbuster

Mannentaal! ::goodjob::

Gr

Jan

(ik zie je zondag!)
"Petri Heil"


hilco


Herman

Ik begrijp dat Jan graag aan het team der stuurlui toegevoegd wil worden.
Als dat zo is, sta ik mijn nachtwachtfunctie aan hem af.

Ik sluit aan bij Beertje
Stop met kritiek in dit soort topics en reageer in de topics waar het wel nodig is.
Spreek de juiste mensen op de juiste plek aan.

Wellicht wat sikkeneurig neergezet. Maar als ik in mn rookpauze op t werk al postings ga beantwoorden......
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

W3stland

#48
Ik denk vooral dat er minder angst moet zijn dat er mensen weg blijven, met die angst kan je niet regeren. Daarnaast is er ook zoiets als een natuurlijk overwicht waarbij mensen als vanzelf naar de mod luisteren en discussies over functioneren zowieso niet voorkomen.
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Riny

Eens met de topicstarter.

mijn meninig :

TRIEST !