NK vliegvissen finale op de Eemhof

Started by Troutbuster, February 26, 2013, 19:59:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

NK vliegvis finale wordt op 26 mei as. vervist op de welbekende forellenvijver "de Eemhof" !!!!!!

Ehhh.....
Tsja.....
Ahum...
Ach....

Het kan natuurlijk slechter maar toch...

Gr

Jan
"Petri Heil"


Koen

ben je iig zeker dat je wat vangt ... niet zoals met het nk ijsvissen :P

Troutbuster

Op de grote vijver Koen, niet in de badkuip!! ::)(wel lekker voor de aantallen maar totaal ongeschikt voor een wedstrijd!!)

We zullen zien (als ik tenminste de finale haal!! :P)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gerrit72




Alvast heel veel succes Jan!

Je kan het...
The only difference between men and boys is the price of their toys.

ben

Quote from: Troutbuster on February 26, 2013, 19:59:00
NK vliegvis finale wordt op 26 mei as. vervist op de welbekende forellenvijver "de Eemhof" !!!!!!

Ehhh.....
Tsja.....
Ahum...
Ach....

Het kan natuurlijk slechter maar toch...

Gr

Jan

Trouwens waar en wanneer kun je je plaatsen voor deze wedstrijd Jan???

Joost S.

Mag ik eens wat vragen stellen?

Hoe kan je eigenlijk mee doen? Is dit een open competitie of moet je ergens lid zijn?

En kan je als toeschouwer misschien komen kijken?

Hmm... Ik zie ineens een leutige en leerzame dag voor mijn neus liggen. Het zou wel helemaal hilarisch zijn om zelf mee t doen, maar ik lees al over voorwedstrijden helaas.


W3stland

Is maar 1 voorwedstrijd en dan kan je via die vijver doorkomen naar de finale. Je moet dacht ik in de top 5 komen dan..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Troutbuster

Broeders!!
We hebben het hier over het NK vliegvissen van de VNV!

Dit NK gaat over 4 voorrondes, 3 st reeds gevist in  2012 (sept, okt, en nov.) de 4e wordt op 7 april as. op de Kool gevist.
Van de ca. 65 deelnemers, gaan de beste 30 naar de finale welke dit keer dus op de Eemhof wordt gehouden.

Meedoen?? kan nu niet meer natuurlijk, maar deze zomer (ca augustus meestal) wordt op de website van de VNV (http://www.vnv.nu) onder het kopje wedstrijdvissen, het nieuwe inschrijfformulier voor de westrijden 2013/14 "downloadbaar" ;)
Iedereen kan meedoen, mits VNV lid en de kosten zijn € 50,- voor het hele tournooi (niet leden kunnen ook meedoen maar betalen € 75,-), dus als je goed vist kun je 5 wedstrijden (4 voorrondes en 1 finale) vissen voor die 50 euries! ;)

Er wordt gevist op de grote rivier (meestal Merwede in September) polderwater (Bosdijk of elders) en op forellenwateren (Bellyboaten op de Ronde Bleek, of vanaf de kant op de Kool) de Finale meestal in mei en kan op diverse wateren vervist worden.

Voor dit tournooi zijn, zoals bij alles eigenlijk, voor en tegenstanders, maar persoonlijk vind ik het een zeer leuk en leerzaam evenement!

Wellicht tot ziens aan het NK water ergens in NL!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


golddigger

Suc6 op beide vijvers Jan!!!!
Je staat er best goed voor
Voor tips inzake de Kool kan je altijd contact met mij opnemen ;D ;D ;D ::)
Voor de Eemhof moet je bij Rob zijn
Het kan dus eigenlijk niet fout gaan ;D
Perry

aalbrecht

zal er wel niet bij zitten de eerste 30 moet ik nog minimaal 16 pleken opschuiven en dan de kool in het vooruitzicht ben ik bang dat het er niet in zit .volgend zeizoen gaan we er weer voor het gaat elk jaar beter . 8)
vliegvissen is een passie

TuynmanM

is Bellyboaten een verplicht onderdeel van het NK?
en als je net als ik geen bellyboat hebt?
lijkt mij wel leuk en leerzaam om dit een keer mee te maken.

Troutbuster

#11
Marco,

Bellyboaten is idd een "verplicht" onderdeel!!

Meestal de 3e wedstrijd, de laatste 2 "edities" vervist op de Ronde Bleek!!

Maar....
De regelementen zeggen dat je uitslagen over 3 westrijden tellen, dus je kan er een laten vallen!!
Moet je de overige 3 matches wel goed vissen anders kom je niet bij de beste 30!

Belly boat aanschaffen dussssss..... ;)

@ Perry, ik ga mijn stinkende best doen en ga jou om raad vragen als het zover is!!
@ Aalbrecht, het kan nog best (vraag maar aan Perry) ik zelf sta 31e en hoef niet zoveel te stijgen, maar zeker niet te Zakken!! >:(

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Als ik tijd heb kom ik echt ff kijken Jan! Valt vast een boel te leren...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Zou gaaf zijn Bram!!
Ennehh....leren??? naaaaaaa

Gewoon een stel idioten die vliegen te water laten zoals je het kent!! ;)

Maar wel gaaf dat je wellicht ff komt kijken joh!

Gr

Jan
"Petri Heil"


TuynmanM

ik hoor van meer mensen die zeggen dat ik een bb moet gaan kopen omdat het te gek is,maar zelf weet ik het nog niet misschien wel lekkerder voor mijn rug maar moet er nog even goed over nadenken

misschien dat ik op 26 mei even naar de eemhof rij om te zien hoe dat is,dan ben ik net terug uit Belgie dus zal de datum even noteren zodat ik het niet kan vergeten.

lijkt me wel een geweldige ervaring om zoiets mee te mogen maken

gr
Marco

Troutbuster

Marco, ff voor de goede orde, de finale op de Eemhof is GEEN bellyboat wedstrijd!!

De 3e wedstrijd (meestal in november en meestal op de Ronde Bleek) is een bellyboatwedstrijd!!

Maar kijken op de EEmhof tijdens de finale kan zeer leerzaam zijn hoor!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


TuynmanM

hoi Jan,ik had al gelezen dat de Eemhof de finale is en wist dat dit geen bb wedstrijd is haha

het lijkt mij gewoon leuk om te zien hoe 30 man/vrouw daar aan het vissen is  ;D ;D

Gr
Marco

jc

Jan ,

we komen gewoon supporteren voor jou ,

grtz Johan .

[ morgen trainen in Rabais !! ]

Troutbuster

Ok Johan, en succes daar morgen!!

Ik hoor het wel!

Gr

Jan
"Petri Heil"


jc

Was weer aangenaam vissen op Rabais , was op alle manieren vis te vangen

nimf , blobs , blobbys , buzzers , streamers .

Echt een aanrader voor een ieder om daar eens te vissen , een opmerking niet in paniek geraken

als het daar de eerste keer niet vlot !!

Ik denk dat er nog een reportage in het VNV blad komt want ik zag daar H Bock met wat aanhang

rond lopen !!

groet Johan.