Forumdag forelvijver???

Started by vliegvisserdorian, August 14, 2012, 13:34:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

In het topic "marshoek" morgen kwam een "forelforumdag" ter sprake, en ik heb daar gevraagd wanneer deze zou zijn... Maar daar heeft Bas niet op gereageerd ( ::zucht:: wat heb je aan zo'n admin?  ::ban:: :P ) Dus nu nog een keer de vraag aan Bas: wanneer is er weer een forumdag op een forelvijver? of is deze nog niet geplant?

Troutbuster

Jaaaaaaahhhhh
Ik ben ook heel erg nieuwgierig!!
Het wordt weer wel eens tijd voor een forumdaggie 8) 8) 8)

Wellicht is Bas aan het nadenken over een forelllenplas forumdag waar we ALLEEN ROSE vliegen mogen gaan gebruiken ::lach::

Gr

Jan
"Petri Heil"


vliegvisserdorian

ik wil niet lullig doen hoor maar hadden we alle(heel weinig) aanbeten op een roze streamer of ruknymph :D

BV

Op de Ruigenhoek in Utrecht : lekker centraal , en net groot genoeg  om met 20 man elkaar wat te pesten!!
Ik kan op zondag 16 en 30 september !!

HappyFisherman

Is het ovm ook een forellenvijver?  ::fluiten::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Waarom stel je die vraag perse aan Bas? Als je iets wil, kun je ook zelf het initiatief nemen en vragen of er belangstelling is en iets gaan organiseren. ;-)

Troutbuster

Quote from: hendri on August 14, 2012, 15:43:43
Waarom stel je die vraag perse aan Bas? Als je iets wil, kun je ook zelf het initiatief nemen en vragen of er belangstelling is en iets gaan organiseren. ;-)
Quote from: BV on August 14, 2012, 15:30:50
Op de Ruigenhoek in Utrecht : lekker centraal , en net groot genoeg  om met 20 man elkaar wat te pesten!!
Ik kan op zondag 16 en 30 september !!

Juist!!! (zou eem mooie centrale locatie zijn Bart! ::duim::)
Wie trekt de kar??

Ik hoor en/of lees het wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

@dorian : Ik lees niet alle topics (die over forellenvijvers vaker niet dan wel  ::) ), dus als je een vraag hebt kun je hem beter direct in een berichtje stellen... (of in een apart topic natuurlijk) :)

Maar om op de vraag terug te komen, voor deze periode (vakantietijd) is er niets gepland.
Op dit moment heb ik nog geen concrete plannen, maar suggesties, etc zijn altijd welkom.

Erwin

september klinkt goed. Is het ook nog wel lekker weer (als het goed is).
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

vliegvisserdorian

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on August 14, 2012, 16:49:04
@dorian : Ik lees niet alle topics (die over forellenvijvers vaker niet dan wel  ::) ), dus als je een vraag hebt kun je hem beter direct in een berichtje stellen... (of in een apart topic natuurlijk) :)

Maar om op de vraag terug te komen, voor deze periode (vakantietijd) is er niets gepland.
Op dit moment heb ik nog geen concrete plannen, maar suggesties, etc zijn altijd welkom.

@bas, is goed hoor:P maar ik dacht dat het ook wel interresant was voor sommige andere forrumers (hoe schrijf je dat?:P)


en ps september klinkt idd wel goed!

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Herman

Zal es kijken in de agenda voor een datum die mij past...
wie weet wordt t wat concreter dan..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BV

Zie het een beetje als echt forelput-vissen. 
We doen dat bij ons op de club ook twee keer per jaar met 20 man op zo een put , en de sfeer is dan heel anders dan in grote groep op een groot water zoals OVM gaan vissen.
Daar sta je honderd meter van elkaar, op zo een kleine put is het bijna elkaar pesten en grappen maken.

We kunnen stellen : <15 man = Ruigenhoek  en > 15 man =  OVM.

Dit kan op een referendummanier of een éénzijdige beslissing.
We gaan het referendum proberen:
Wil wil en kan komen geeft op  =  16  sept of 30 sept  of beide    en   Ruigenhoek of OVM of Beide.
Op beide plaatsen kan je 's middags wel een broodje eten + drankje voor 10€.

Wie wil en kan?




Team

Daar gaan we,

  Ton Team    Ruigenhoek       15 en 30   september.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Erwin

Erwin 15/16 en 29/30 september
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

vliegvisserdorian

Dorian 15/30 september (16 absoluut niet:P), maar als ik wat te zeiken mag hebben :P is de ruigenhoek niet een beetje klein voor 15 man? en het ovm ben ik nog nooit geweest dus zou ik niet weten...

vliegvisgek

nee hoor zijn 2 vijvers kun je wel met 30 man vissen met gemak vis zit toch bijna altijd bij mekaar en daar staan dan ook 10
man of vrouwen dicht warm bij mekaar net als baggelhuizen ;D ;D ;D

Marnix

leuk , ovm is groot genoeg  en je zit elkaar niet in de weg..  die aangegeven data kan ik sowieso wel :)

Rossie69

maak er een mooie dag van.september is bij mij de drukste maand van het jaar :)

op de kerst na dan hahaha.


A{b}r{a}xa{s}

misschien toch slim om bv. eerst ff te checken of er die dagen niet al een grote groep is of een andere reden waarom het wellicht niet uitkomt... ???

HappyFisherman

Ik kan iig niet op beide data...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian

Maak een poll met verschillende datums of kan dat niet?

Troutbuster

Quote from: Rob van H. on August 14, 2012, 20:02:59
September word um voor mij ook niet!! :-[

Mij ook niet! :(

Wedstrijd en Ardennen trip ;D

gr

Jan
"Petri Heil"


Marnix